SURSA: SEAP. (www.e-licitatie.ro).
Intra in contul tau INFO CENTRUM pentru informatii suplimentare privind procedura (Despre organizator, Cum sa aplici, Acces la caiet de sarcini).
Descriere contract licitatie SEAPACHIZIȚIA DE SERVICII DE CATERING PENTRU BENEFICIARII Școala Gimnazială "Stefan Micle" Feleacu In cadrul Programului Național „Masă sănătoasă” (PNMS)
Data publicarii: 2024-04-24 | Data licitatiei: 2024-05-08 | Tip contract: Servicii
II.1) Obiectul achizitiei
II.1.1) Titlu:
ACHIZIȚIA DE SERVICII DE CATERING PENTRU BENEFICIARII Școala Gimnazială "Stefan Micle" Feleacu In cadrul Programului Național „Masă sănătoasă” (PNMS) Numar de referinta:4354507_2024_PAAPD1483851
II.1.2) Cod CPV principal:
55524000-9 Servicii de catering pentru scoli (Rev.2)
II.1.3) Tipul contractului:
Servicii / Servicii diverse
II.1.4) Descriere succinta:
Prestatorul trebuie să asigure zilnic pregătirea, prepararea și livrarea hranei(pachet alimentar+1 fruct) pentru un număr de 327 beneficiari ai sistemului de învățământ din cadrul Școala Gimnazială "Stefan Micle" Feleacu, în cantitățile și conținutul caloric stabilit prin normele de hrană prevăzute de legislația în vigoare, conform Ordinului Ministrului Sanatatii nr.1563/2008 pentru aprobarea Listei alimentelor nerecomandate preșcolarilor și școlarilor și a principiilor care stau la baza unei alimentaţii sănătoase pentru copii şi adolescenti și a altor reglementări privind sănătatea publică ce fac obiectul serviciilor si a HG 24/2024 Programul National ,, Masă sănătoasă". Atribuirea contractului se va face cu respectarea cuantumului alocației zilnice de hrană ce va fi stabilit prin contractul de servicii catering dar nu mai mult de 15,00 lei cu TVA inclus. Sumele ofertate vor include o defalcare a costurilor, per porție, pe următoarele categorii: materie primă (40%); prepararea hranei; distribuţie. NOTA : Potrivit prevederilor art. 160 din Legea nr. 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, autoritatea contractanta stabileste 1 termen - limita in care va asigura raspunsul clar si complet la solicitarile de clarificare/informatii suplimentare ale ofertantilor astfel : Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor/candidaturilor este 4 zile. Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar și complet tuturor solicitărilor de clarificare/informațiilor suplimentare în a 2 zi înainte de data limită de depunere a ofertelor.
II.1.5) Valoarea totala estimata:
Valoarea totala estimata:665928.96 Moneda: RON
II.1.6) Informatii privind loturile:
Contractul este impartit in loturi:Nu