SURSA: SEAP. (www.e-licitatie.ro).
Intra in contul tau INFO CENTRUM pentru informatii suplimentare privind procedura (Despre organizator, Cum sa aplici, Acces la caiet de sarcini).
Descriere contract licitatie SEAPACTUALIZARE DOCUMENTATIE CADASTRALA PENTRU TERENUL EVIDENȚIAT ÎN CF 31726 ÎN VEDEREA SCHIMBĂRII DESTINAȚIEI IMOBILULUI DIN TEREN EXTRAVILAN ÎN INTRAVILAN
Data publicarii: 2024-04-01 | Data licitatiei: 2024-04-03 | Tip contract: Servicii
Denumire contract:
ACTUALIZARE DOCUMENTATIE CADASTRALA PENTRU TERENUL EVIDENȚIAT ÎN CF 31726 ÎN VEDEREA SCHIMBĂRII DESTINAȚIEI IMOBILULUI DIN TEREN EXTRAVILAN ÎN INTRAVILAN
Data limita depunere oferta:
03.04.2024 13:00
Tip anunt:
Cumparari directe
|
Tip contract:
Servicii
|
Cod si denumire CPV:
71354300-7 - Servicii de cadastru (Rev.2)
|
Valoare estimata:
4.500,00 RON
|
|
Caiet de sarcini: |
Descriere contract:
Actualizare documentatie cadastrala pentru terenul evidențiat în CF 31726- conform cs nr. 4883/ 07.03.2024 si anexele acestuia;Termen prestare : 2 luni calendaristice de la data înregistrării comenzii si semnarea acesteia de ambele parti . Dacă în timpul prestării serviciului, ofertantul nu poate actualiza Cartea Funciară, plata serviciului se va face când se va finaliza Carte Funciară 31726. În cazul solicitării de completări a documentațiilor cadastrale de către O.C.P.I. Dolj, ofertantul are obligația ca, în termenul limită legal, să depună documentațiile cadastrale completate/ modificate. În cazul respingerii avizării/recepționării unei documentații tehnice cadastrale de către O.C.P.I. Dolj, pe motiv că aceasta nu a fost întocmită corespunzător și/sau nu au fost depuse toate documentele prevăzute de legislația în vigoare, costurile redepunerii acestei documentații pentru avizare/recepționare de către O.C.P.I. Dolj vor fi suportate de către ofertant. Depunerea și ridicarea documentațiilor de la O.C.P.I. Dolj se face de către ofertant Durata valabilitate comanda : 12 luni calendaristice de la înregistrării comenzii la entitatea contractanta si dupa semnarea acesteia de ambele parti. Termen garantie: - nu este cazul; Locatie prestare: la sediul achizitorului - Sucursala Electrocentrale Isalnita, localitatea Isalnita , str. Mihai Viteazu , nr. 101, jud Dolj; cod postal 207340 Termen valabilitate oferta : minim 30 zile Cerinţe privind prezentarea propunerii tehnice-Propunerea tehnică va fi întocmită în limba română urmărind întocmai structura de conţinut şi cerinţele din CS, astfel încât aceasta să respecte în totalitate cerinţele prevăzute în acesta. Ofertantul are obligaţia completării Anexei nr. 1 la CS – Lista de cantităţi si să depună odată cu propunerea tehnică si tabelul de la anexa “FORMULAR PROPUNERE TEHNICA” În acest sens, orice propunere tehnică prezentată care cuprinde pe lângă cerinţele minimale impuse şi alţi parametri care nu au fost menţionaţi în CS, va fi luată în considerare, dar numai în măsura în care propunerea tehnică asigură un nivel calitativ superior cerinţelor minimale prevăzute în caietul de sarcini ceea ce trebuie demonstrat de ofertant cu documente suport. Ofertantul va face dovada ca are calitatea activă de Persoană Fizică Autorizată/Persoană Juridică Autorizată de ANCPI/OCPI, conform regulamentului de autorizare al Agenției Naționale de Cadastru și Publicitate Imobiliară (ANCPI) să elaboreze documentaţii cadastrale Cerinţe privind prezentarea propunerii financiare- Ofertantul va elabora propunerea financiară, astfel încât aceasta să furnizeze toate informaţiile solicitate, preţul unitar exprimat în lei/u.m. fără TVA (cu două zecimale), preţul total, totalul general exprimat în lei fără TVA).Cheltuielile pentru transport, deplasări, plata taxelor (tarifelor) către O.C.P.I. Dolj, aferente avizării/recepționării documentațiilor ( vor fi suportate de ofertant) etc. si vor fi cuprinse în preţul total