SURSA: SEAP. (www.e-licitatie.ro).
Intra in contul tau INFO CENTRUM pentru informatii suplimentare privind procedura (Despre organizator, Cum sa aplici, Acces la caiet de sarcini).
Descriere contract licitatie SEAPAchiziţionarea de articole de birou pentru perioada 2024 -2026
Data publicarii: 2024-04-29 | Data licitatiei: 2024-05-31 | Tip contract: Furnizare
II.1) Obiectul achizitiei
II.1.1) Titlu:
Achiziţionarea de articole de birou pentru perioada 2024 -2026 Numar de referinta:6P/2024/BS
II.1.2) Cod CPV principal:
39263000-3 Articole de birou (Rev.2)
II.1.3) Tipul contractului:
Furnizare / Cumparare
II.1.4) Descriere succinta:
Având în vedere activitatea specifică desfășurată de personalul MDLPA este necesară achiziționarea de articole de birou pentru perioada 2024-2026. În vederea asigurării condițiilor optime pentru desfășurarea activității specifice a direcțiilor ministerului de către personal este necesară achiziționarea de articole de birou, prin încheierea unui acord cadru pe o perioadă de 24 de luni, cu reluarea competiției, cu maxim 3 operatori economici. Procedura de achiziție publică se va finaliza prin încheierea unui acord-cadru de furnizare produse, cu o durata de 24 de luni, cu urmatoarele caracteristici, dupa cum urmează: - Valoarea minimă estimată a acordului-cadru este de 219.083,18 lei fără TVA, respectiv 260.708,98 lei cu TVA, pentru un total de 62 de articole; - Valoarea maximă estimată a acordului-cadru este de 866.626,50 lei fără TVA, respectiv 1.031.285,54 lei cu TVA, pentru un total de 62 de articole; - Valoarea estimată a celui mai mic contract subsecvent ce se anticipează a fi atribuit pe durata acordului-cadru este de 219.083,18 lei fără TVA, respectiv 260.708,98 lei cu TVA, pentru un total de 62 de articole; - Valoarea estimată a celui mai mare contract subsecvent ce se anticipează a fi atribuit pe durata acordului-cadru este 422,323,05 lei fără TVA, respectiv 502.564,43 lei cu TVA, pentru un total de 62 de articole; - Cantitatea estimată a celui mai mic contract subsecvent, conform devizului, pentru 62 de articole; - Cantitatea estimată a celui mai mare contract subsecvent, conform devizului, pentru 62 de articole; - Cantitățile minime estimate ale acordului cadru sunt conform devizului, pentru un total de 62 de articole; - Cantitățile maxime estimate ale acordului cadru sunt conform devizului, pentru un total de 62 de articole. Descrierea produselor ce urmează a fi achiziţionate se regăseşte în caietul de sarcini. Termenul limimita pana la care se pot solicita clarificari la documentatia de atribuire: cu 16 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. In conformitate cu dispozitiile art.161 din Legea nr.98/2016, autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire in a 11 a zi inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor in anuntul de participare. Autoritatea contractanta va incheia contracte subsecvente atat timp cât ONAC nu va încheia un contract/acord-cadru care sa se suprapuna cu spectificul produselor din prezentul acord-cadru.
II.1.5) Valoarea totala estimata:
Valoarea totala estimata:866626.5 Moneda: RON
II.1.6) Informatii privind loturile:
Contractul este impartit in loturi:Nu