SURSA: SEAP. (www.e-licitatie.ro).
Intra in contul tau INFO CENTRUM pentru informatii suplimentare privind procedura (Despre organizator, Cum sa aplici, Acces la caiet de sarcini).
Descriere contract licitatie SEAPAchiziția de lucrari pentru obiectivul de investitii „Realizare sistem de climatizare si aport de aer proaspat pentru Spitalul Universitar de Urgenta Elias”
Data publicarii: 2024-04-23 | Data licitatiei: 2024-05-09 | Tip contract: Lucrari
II.1) Obiectul achizitiei
II.1.1) Titlu:
Achiziția de lucrari pentru obiectivul de investitii „Realizare sistem de climatizare si aport de aer proaspat pentru Spitalul Universitar de Urgenta Elias” Numar de referinta:x
II.1.2) Cod CPV principal:
45331000-6 Lucrari de instalare de echipamente de incalzire, de ventilare si de aer conditionat (Rev.2)
II.1.3) Tipul contractului:
Lucrari / Executarea
II.1.4) Descriere succinta:
Achiziția de lucrari pentru obiectivul de investitii „Realizare sistem de climatizare si aport de aer proaspat pentru Spitalul Universitar de Urgenta Elias” Valoarea estimata este de: 6.576.485,35 lei fara TVA și este compusa din: - Construcții si instalatii (poziția 4.1 din Devizul general) - 3.543.480,59 lei fara TVA; - Montaj utilaje, echipamente tehnologice si functionale (poziția 4.2 din Devizul general) - 112.000,00 lei fara TVA; - Utilaje, echipamente tehnologice și functionale care necesita montaj (poziția 4.3 din Devizul general) - 2.702.940,00 lei fara TVA; - Organizare de santier (poziția 5.1 din Devizul general) - 54.832,21 lei fara TVA; - Probe tehnologice și teste (poziția 6.2 din Devizul general) - 163.232,55 lei fara TVA. Cheltuielile diverse și neprevăzute vor fi folosite în conformitate cu legislația în domeniul achizițiilor publice ce face referire la modificările contractuale apărute în timpul execuției. Valoarea estimată a contractului nu cuprinde suma aferentă cheltuielilor diverse și neprevăzute precizată în devizul general, acestea putând fi accesate, după caz, pe parcursul derulării contractului și care nu reprezintă modificări substanțiale ale contractului de achiziție publică, fără a afecta caracterul general al contractului de achizitie publică, în condițiile prevăzute la art. 221 din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice, cu modificările și completările ulterioare. Valoarea cheltuielilor diverse si neprevăzute este de 97.805,56 lei fară TVA, precizată în devizul general al proiectului aprobat şi în conformitate cu Anexa 7, poziţia 5.3 la H.G. nr. 907/2016 privind etapele de elaborare și conţinutul cadru al documentaţiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investiții finanțate din fonduri publice, cu modificările și completările ulterioare. Termenul limită până la care operatorii economici pot solicita clarificări sau informații suplimentare în legătură cu documentatia de atribuire este de 11 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor. Autoritarea contractantă va răspunde, în mod clar și complet, tuturor solicitărilor de clarificări/informațiilor suplimentare cu 6 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor.
II.1.5) Valoarea totala estimata:
Valoarea totala estimata:6576485.35 Moneda: RON
II.1.6) Informatii privind loturile:
Contractul este impartit in loturi:Nu