SURSA: SEAP. (www.e-licitatie.ro).
Intra in contul tau INFO CENTRUM pentru informatii suplimentare privind procedura (Despre organizator, Cum sa aplici, Acces la caiet de sarcini).
Descriere contract licitatie SEAPAchiziția de servicii de furnizare mobilier din cadrul proiectului „Bibliotecile vâlcene, noi hub-uri de dezvoltare a competențelor digitale”
Data publicarii: 2024-04-30 | Data licitatiei: 2024-05-20 | Tip contract: Furnizare
II.1) Obiectul achizitiei
II.1.1) Titlu:
Achiziția de servicii de furnizare mobilier din cadrul proiectului „Bibliotecile vâlcene, noi hub-uri de dezvoltare a competențelor digitale” Numar de referinta:Cod unic de identificare obiect contract: 2540929_2024_PAAPD1468391
II.1.2) Cod CPV principal:
39100000-3 Mobilier (Rev.2)
II.1.3) Tipul contractului:
Furnizare / Cumparare
II.1.4) Descriere succinta:
Prin achiziția de servicii de furnizare produse de mobilier se vor dota următoarele biblioteci: 1. Biblioteca Județeană „Antim Ivireanul” - strada Carol I, nr. 26, municipiul Râmnicu Vâlcea, județul Vâlcea 2. Biblioteca Publică Bunești - strada Parcului, nr. 2, comuna Bunești, județul Vâlcea 3. Biblioteca Locală Dăești - satul Dăești, comuna Dăești, județul Vâlcea 4. Biblioteca Publică Comunală Gușoeni - strada Gușoianca, nr. 28, localitatea Gușoianca, comuna Gușoeni, județul Vâlcea Achiziția de mobilier cuprinde următoarele produse: Bibliotecă, alb buc. 11 Biblioteca alb, cu uși și sticlă buc. 14 Masă de lectură, alb buc. 26 Scaun rotativ alb buc. 53 Fotoliu spătar buc. 14 Canapea 2 locuri buc. 8 Lampadar buc. 21 Măsuță cu rotile buc. 9 Lădiță pentru cărți buc. 21 Cutie depozitare buc. 31 Covor pentru colț de lectură buc. 5 Împărțirea, tipul de mobilier și locația unde vor fi livrate produsele de mobilier per bibliotecă se regăsesc în Anexa 1 a caietului de sarcini. În derularea contractului, activitatea Contractantului va fi condusă de următoarele principii: i. Contractantul acționează în interesul Autorității Contractante pe durata furnizării produselor, în condițiile și cu limitele descrise în documentația aferentă prezentei proceduri de atribuire; ii. Contractantul acționează în sensul realizării obiectivelor prezentate pentru Contract în ceea ce privește optimizarea folosirii resurselor necesare îndeplinirii obiectivelor Contractului. Operațiunile cu titlu accesoriu care trebuie realizate în cadrul contractului, dacă este cazul, sunt următoarele: - Instalarea/ montarea mobilierului Autoritatea contractanta va raspunde tuturor solicitarilor de clarificare / informatiilor suplimentare cu 6 zile inainte de termenul lim. de depunere a ofertelor in masura în care solicitarile de clarificari sau informatii suplimentare au fost adresate în termenul prevazut la punctul I.1) din fișa de date, respectiv 10 zile.
II.1.5) Valoarea totala estimata:
Valoarea totala estimata:164835.98 Moneda: RON
II.1.6) Informatii privind loturile:
Contractul este impartit in loturi:Nu