SURSA: SEAP. (www.e-licitatie.ro).
Intra in contul tau INFO CENTRUM pentru informatii suplimentare privind procedura (Despre organizator, Cum sa aplici, Acces la caiet de sarcini).
Descriere contract licitatie SEAPAchizitie Produse de curatat si lustruit -Lot I, Produse de ingrijire personala - Lot II si Maturi, perii si alte articole de diverse tipuri - Lot III
Data publicarii: 2024-05-08 | Data licitatiei: 2024-05-21 | Tip contract: Furnizare
II.1) Obiectul achizitiei
II.1.1) Titlu:
Achizitie Produse de curatat si lustruit -Lot I, Produse de ingrijire personala - Lot II si Maturi, perii si alte articole de diverse tipuri - Lot III Numar de referinta:17101530_2024_PAAPD1454587
II.1.2) Cod CPV principal:
39800000-0 Produse de curatat si de lustruit (Rev.2)
II.1.3) Tipul contractului:
Furnizare / Cumparare
II.1.4) Descriere succinta:
Achizitia publica de Produse de curatat si lustruit -Lot I, Produse de ingrijire personala - Lot II si Maturi, perii si alte articole de diverse tipuri - Lot III pentru centrele din subordinea D.G.A.S.P.C. Vrancea conform specificatiilor din Caietul de sarcini, prin incheierea unui acord-cadru / lot / 24 luni si incheierea a minim 3 contracte subsecvente de furnizare pe fiecare lot / acord –cadru . Incheierea unui acord-cadru de furnizare Produse de curatat si lustruit -Lot I, pentru achizitia produselor pe o perioada de 24 luni, cu o valoare estimata minima 99.400 lei fara TVA si valoarea estimata maxima / acord-cadru de 397.600 lei fara TVA . Incheierea unui acord-cadru de furnizare Produse de ingrijire personala - Lot II pentru achizitia produselor pe o perioada de 24 luni cu o valoare estimata minima de 104.800 lei fara TVA si valoarea estimata maxima/ acord-cadru – 420.000 lei fara TVA . Incheierea unui acord-cadru de furnizare Maturi, perii si alte articole de diverse tipuri - Lot III pentru achizitia produselor pe o perioada de 24 luni cu o valoare estimata minima de 51.800 lei fara TVA si valoarea estimata maxima/ acord-cadru – 207.200 lei fara TVA. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare, a informatiilor suplimentare in a 2-a zi inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor, conform OUG nr. 107/2017 . Termenul limita pana la care op. ec. pot transmite solicitarile de clarificari/informatii suplimentare, este de 7 zile ( inainte de data limita de depunere a ofertelor). Avand in vedere termenul mentionat la pct. I.1 precum si prevederile art. 161, alin. (2) din Legea nr. 98/2016 modificata prin OUG nr. 45/2018, in ceea ce priveste termenul limita de raspuns al autoritatii contractante la solicitarile de clarificari, autoritatea contractanta va raspunde la solicitarile de clarificari cu 3 zile inainte de data limita pentru depunerea ofertelor .
II.1.5) Valoarea totala estimata:
Valoarea totala estimata:1024800 Moneda: RON
II.1.6) Informatii privind loturile:
Contractul este impartit in loturi:Da
Pot fi depuse oferte pentru:Numarul maxim de loturi: 3
Numarul maxim de loturi care pot fi atribuite unui singur ofertant:3
Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a atribui contracte prin combinarea urmatoarelor loturi sau grupuri de loturi:-
Pot fi depuse oferte pentru:Numarul maxim de loturi: 3
Numarul maxim de loturi care pot fi atribuite unui singur ofertant:3
Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a atribui contracte prin combinarea urmatoarelor loturi sau grupuri de loturi:-