SURSA: SEAP. (www.e-licitatie.ro).
Intra in contul tau INFO CENTRUM pentru informatii suplimentare privind procedura (Despre organizator, Cum sa aplici, Acces la caiet de sarcini).
Descriere contract licitatie SEAPAchizitie de produse alimentare: paine , produse de panificatie si patiserie, lapte si produse lactate, carne si preparate din carne/mezeluri, alimente de baza si condimente, oua , conserve, legume / fructe, dulciuri si bauturi 2024 - 2025
Data publicarii: 2024-03-28 | Data licitatiei: 2024-04-26 | Tip contract: Furnizare
II.1) Obiectul achizitiei
II.1.1) Titlu:
Achizitie de produse alimentare: paine , produse de panificatie si patiserie, lapte si produse lactate, carne si preparate din carne/mezeluri, alimente de baza si condimente, oua , conserve, legume / fructe, dulciuri si bauturi 2024 - 2025 Numar de referinta:4322807202401
II.1.2) Cod CPV principal:
15000000-8 Alimente, bauturi, tutun si produse conexe (Rev.2)
II.1.3) Tipul contractului:
Furnizare / Cumparare
II.1.4) Descriere succinta:
Incheierea unui acord-cadru pe 12 luni ( de la data semnarii pana la 31.05.2025) pentru achizitie de paine , produse de panificatie si patiserie, lapte si produse lactate , carne si preparate din carne /mezeluri, alimente de baza si condimente , oua, conserve , legume /fructe , dulciuri si bauturi . destinate asigurarii hranei beneficiarilor din sistemul de protectie sociala din CRRN Calugareni. Acordul-cadru se va incheia cu 1 agent economic, fara reluarea competitiei. Se vor incheia contracte subsecvente pe perioade cuprinse intre 1luna si 6 luni, in functie de necesitatile autoritatii contractante si de existenta resurselor financiare alocate cu aceasta destinatie. Valoarea estimata fara TVA a acordului-cadru care face obiectul prezentei proceduri este de: - minim 160.638,99 lei, maxim 1.927.667,90 lei. Valoarea estimata fara TVA a celui mai mare contract subsecvent estimat a se incheia (pe 6 luni) este de: - minim 160.638,99 lei , maxim 963.833,95 lei. Cantitatile estimate minime si maxime sunt specificate in Anexa nr. 1 la caietul de sarcini. Cantitatea este una estimativa, avand rol informativ, cantitatile efectiv solicitate putand fi mai mici, egale sau mai mari, in functie de necesitatile autoritatii contractante de la momentul atribuirii contractelor subsecvente si de fondurile bugetare alocate cu aceasta destinatie. Livrarea produselor se va face la sediile beneficiarului, respectiv la CRRN Calugareni , prevazute in Anexa nr.2 la Caietul de sarcini. Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor este : 13. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari/informatiilor suplimentare, in a 10-a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
II.1.5) Valoarea totala estimata:
Intervalul intre : 160.638,99 si 1.927.667,90 Moneda: RON
II.1.6) Informatii privind loturile:
Contractul este impartit in loturi:Da
Pot fi depuse oferte pentru:Numarul maxim de loturi: 8
Numarul maxim de loturi care pot fi atribuite unui singur ofertant:8
Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a atribui contracte prin combinarea urmatoarelor loturi sau grupuri de loturi:-
Pot fi depuse oferte pentru:Numarul maxim de loturi: 8
Numarul maxim de loturi care pot fi atribuite unui singur ofertant:8
Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a atribui contracte prin combinarea urmatoarelor loturi sau grupuri de loturi:-