SURSA: SEAP. (www.e-licitatie.ro).
Intra in contul tau INFO CENTRUM pentru informatii suplimentare privind procedura (Despre organizator, Cum sa aplici, Acces la caiet de sarcini).
Descriere contract licitatie SEAPCONTRACT LUCRĂRI REPARAŢII CURENTE TR 7
Data publicarii: 2024-04-19 | Data licitatiei: 2024-05-24 | Tip contract: Lucrari
II.1) Obiectul achizitiei
II.1.1) Titlu:
CONTRACT LUCRĂRI REPARAŢII CURENTE TR 7 Numar de referinta:14593609_2024_PAAPD1481661
II.1.2) Cod CPV principal:
45261300-7 Lucrari de hidroizolare si de instalare de burlane (Rev.2)
II.1.3) Tipul contractului:
Lucrari / Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
II.1.4) Descriere succinta:
Lucrări de hidroizolații cu membrană bituminoasă, fațadă, tâmplărie exterioară și interioară, construcții interioare, instalații, sanitare și electrice la pavilioanele A, B și P din cazarma 2880, UM 01407, Piatra Neamț. NOTA 1: Modificarea contractului de achiziţie publică, în cursul perioadei sale de valabilitate, se face în condiţiile prevăzute la art. 221 din Legea nr. 98/2016 cu modificările şi completările ulterioare. Modificarea contractului în cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decât în cazurile şi condiţiile prevăzute la art. 221 din Legea nr. 98/2016 cu modificările şi completările ulterioare, se realizează prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, în conformitate cu dispoziţiile legii. NOTA 2: În conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea nr. 98/2016, termenul limită până la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări sau informaţii suplimentare în legătură cu documentaţia de atribuire este de maxim 17 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor. NOTA 3: În conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea nr. 98/2016, autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificare/informaţilor suplimentare în a 11–a zi dinainte de termenul limită stabilit pentru depunerea ofertelor, ţinând cont şi de prevederile Notificării ANAP cu privire la modalitatea de punere în aplicare a dispoziţiilor art. 160 alin. (2) din Legea nr. 98/2016. Orice solicitare de clarificare transmisă după data menţionată la nota 2, va pune autoritatea contractantă în imposibilitatea de a oferi un răspuns în termenul menţionat la nota 3 şi drept urmare solicitarea se va considera TARDIVĂ.
II.1.5) Valoarea totala estimata:
Valoarea totala estimata:955087 Moneda: RON
II.1.6) Informatii privind loturile:
Contractul este impartit in loturi:Nu