SURSA: SEAP. (www.e-licitatie.ro).
Intra in contul tau INFO CENTRUM pentru informatii suplimentare privind procedura (Despre organizator, Cum sa aplici, Acces la caiet de sarcini).
Descriere contract licitatie SEAPContract de achiziție publică de lucrări pentru obiectivul „Extindere pavilion Cantină la Școala de Pregătire a Agenților Poliției de Frontieră Avram Iancu Oradea”
Data publicarii: 2024-04-02 | Data licitatiei: 2024-04-18 | Tip contract: Lucrari
II.1) Obiectul achizitiei
II.1.1) Titlu:
Contract de achiziție publică de lucrări pentru obiectivul „Extindere pavilion Cantină la Școala de Pregătire a Agenților Poliției de Frontieră Avram Iancu Oradea” Numar de referinta:4208501_2024_ PAAPD 1478783
II.1.2) Cod CPV principal:
45212422-0 Lucrari de constructii de cantine (Rev.2)
II.1.3) Tipul contractului:
Lucrari / Executarea
II.1.4) Descriere succinta:
Obiectul contractului îl constituie execuția lucrării de construire pentru obiectivul ”Extindere pavilion Cantină la Școala de Pregătire a Agenților Poliției de Frontieră Avram Iancu Oradea” În cazul prezentului contract, necesitatea extinderii cantinei rezultă din corelarea numărului elevilor /cursanților cu posibilitățile actuale de servit masa, respectiv suplimentarea cu 80 de locuri precum și construirea unui spațiu de depozitare adiacent. Numar zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor/ candidaturilor: 8 zile. Solicitarea de clarificări va fi adresată doar prin SEAP și va fi semnată cu semnătură electronică extinsă, bazată pe un certificat calificat, eliberat de un furnizor de servicii de certificare acreditat Autoritatea contractanta va raspunde în mod clar și complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare cu 6 zile înainte de termenul limita de depunere a ofertelor, în masura în care aceste solicitari au fost transmise în termenul mentionat mai sus. Solicitările de clarificări primite de către Autoritatea Contractantă după termenul limită specificat nu vor fi luate în considerare. ATENTIE!!! Pentru respectarea principiului tratamentului egal, operatorii economici interesati vor respecta prevederile notificarii ANAP nr.247 cu privire la modalitatea de transmitere a solicitărilor de clarificări și a informațiilor suplimentare la documentațiile de atribuire/răspunsurile formulate în cazul desfășurării procedurilor de atribuire a contractelor de achiziție publică prin intermediul mijloacelor electronice (on-line), in sensul ca documentele atasate la sectiunea "Intrebari" NU VOR CONTINE DATELE DE IDENTIFICAREA ALE ACESTORA, întrucat acestea vor deveni publice în momentul transmiterii răspunsului de către autoritatea contractantă!
II.1.5) Valoarea totala estimata:
Valoarea totala estimata:909343.54 Moneda: RON
II.1.6) Informatii privind loturile:
Contractul este impartit in loturi:Nu