SURSA: SEAP. (www.e-licitatie.ro).
Intra in contul tau INFO CENTRUM pentru informatii suplimentare privind procedura (Despre organizator, Cum sa aplici, Acces la caiet de sarcini).
Descriere contract licitatie SEAPDOTAREA UNITĂȚILOR DE ÎNVĂȚĂMÂNT PREUNIVERSITAR DE PE RAZA UAT ULMENI, JUDEȚUL MARAMUREȘ, apelul “Dotarea cu mobilier, materiale didactice și echipamente digitale a unităților de învățământ preuniversitar și a unităților conexe”
Data publicarii: 2024-04-29 | Data licitatiei: 2024-05-10 | Tip contract: Furnizare
II.1) Obiectul achizitiei
II.1.1) Titlu:
DOTAREA UNITĂȚILOR DE ÎNVĂȚĂMÂNT PREUNIVERSITAR DE PE RAZA UAT ULMENI, JUDEȚUL MARAMUREȘ, apelul “Dotarea cu mobilier, materiale didactice și echipamente digitale a unităților de învățământ preuniversitar și a unităților conexe” Numar de referinta:3694772/2023/3694772/1
II.1.2) Cod CPV principal:
30213000-5 Computere personale (Rev.2)
II.1.3) Tipul contractului:
Furnizare / Cumparare
II.1.4) Descriere succinta:
Dotarea cu echipamente și resurse tehnologice digitale, mobilier, materiale didactice şi materiale/echipamente/mobilier sportiv a unităţilor de învăţământ preuniversitar şi a unităţilor conexe (aprobat prin ordinul de ministru nr. 6.423/19.12.2022). Valoarea estimata a contractului pentru dotarea unității de învățământ (fara TVA) – 3.133.863,32 Lei, din care: • Dotarea liceului tehnologic “Dr. Florian Ulmeanu” (Ulmeni) – 1.912.230,75 lei (fără TVA); • Dotarea școlii gimnaziale “Kos Karoly” (Arduzel) – 623.204,46 lei (fără TVA); • Dotarea școlii gimnaziale Chelința (Chelința) – 598.428,11 lei (fără TVA) Prin intermediul acestei achiziții se dorește asigurarea cu echipamente TIC, mobilier și materiale didactice pentru cele trei unități de învățământ enumerate, la nivelul cărora vor fi asigurate dotările necesare pentru diverse săli de clasă, laboratoare de informatică, laboratoare de științe, cabinete școlare, săli de sport și ateliere de practică, după caz. Conform Art. 160 alin. (2) din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice (asa cum a fost modificata prin Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 107/2017), coroborat cu prevederile Art. 24 alin. (3) si Art. 55 alin. (1) din Hotararea Guvernului nr. 395/2016 precum si toate actualizarile ulterioare, autoritatea contractanta va raspunde la solicitarile de clarificare (daca acestea au fost primite in termen 8 zile inainte de data stabilita pentru depunerea ofertelor), cu cel mult 3 zile calendaristice inainte de data stabilita pentru depunerea ofertelor. Autoritatea contractantă va răspunde tuturor solicitărilor de clarificări/informațiilor suplimentare în a 4-a zi înainte de data limită de depunere a ofertelor.
II.1.5) Valoarea totala estimata:
Valoarea totala estimata:3133863.32 Moneda: RON
II.1.6) Informatii privind loturile:
Contractul este impartit in loturi:Da
Pot fi depuse oferte pentru:Toate Loturile
Numarul maxim de loturi care pot fi atribuite unui singur ofertant:20
Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a atribui contracte prin combinarea urmatoarelor loturi sau grupuri de loturi:-
Pot fi depuse oferte pentru:Toate Loturile
Numarul maxim de loturi care pot fi atribuite unui singur ofertant:20
Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a atribui contracte prin combinarea urmatoarelor loturi sau grupuri de loturi:-