SURSA: SEAP. (www.e-licitatie.ro).
Intra in contul tau INFO CENTRUM pentru informatii suplimentare privind procedura (Despre organizator, Cum sa aplici, Acces la caiet de sarcini).
Descriere contract licitatie SEAPDelegarea serviciului de iluminat public in comuna Gilau, judetul Cluj”
Data publicarii: 2024-04-19 | Data licitatiei: 2024-05-30 | Tip contract: Servicii
II.1) Obiectul achizitiei
II.1.1) Titlu:
Delegarea serviciului de iluminat public in comuna Gilau, judetul Cluj” Numar de referinta:1/4485421/2024
II.1.2) Cod CPV principal:
50232100-1 Servicii de intretinere a iluminatului public (Rev.2)
II.1.3) Tipul contractului:
Servicii / Servicii in afara celor cuprinse in Anexa II
II.1.4) Descriere succinta:
În cadrul acestei proceduri de achizitie autoritatea contractanta doreste încheierea contractului de Delegarea serviciului de iluminat public in comuna Gilau, judetul Cluj”. În baza contractului vor fi asigurate serviciile de - aducerea si mentinerea in parametri ai sistemului de iluminat public in comuna Gilau - operarea sistemului de iluminat actual si cel dezvoltat prin intermediul unui dispecerat - montarea si demontarea iluminatului festiv - executarea unor lucrări de extindere a iluminatului public Valoarea estimată pe tipurile de activităție este - 120.000 Ron/an pentru Activitatea de mentenanță a iluminatului public stradal, respectiv 600.000 Ron pe o durata de 5 ani. - 100.000 Ron/an pentru Activitatea de iluminat festiv, respectiv 500.000 Ron pe o durata de 5 ani. - 1.000.000 Ron/an pentru Activitatea de extindere a rețelei de iluminat public, lucrări ce urmează a fi executate în cei 5 ani. Situația Rețelei de iluminat public la nivelul comunei Gilău este prezentat în Studiul de fundamentarea pus la dispoziție în cadrul documentației de licitație. Ofertanții vor prezenta oferta financiară, prin raportare la valoarea estimată și nu au obligația de a se încadra în valorile estimate pe activități. Numărul zile pana la care se pot solicita clarificari înainte de data limita de depunere a ofertelor: 20 zile. Autoritatea contractanta va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari transmise în a 15 zi înainte de data limita de depunere a ofertelor. La solicitarile de clarificari venite dupa termenul limita indicat mai sus, autoritatea contractanta își rezerva dreptul de a nu formula raspuns.
II.1.5) Valoarea totala estimata:
Valoarea totala estimata:2100000 Moneda: RON
II.1.6) Informatii privind loturile:
Contractul este impartit in loturi:Nu