SURSA: SEAP. (www.e-licitatie.ro).
Intra in contul tau INFO CENTRUM pentru informatii suplimentare privind procedura (Despre organizator, Cum sa aplici, Acces la caiet de sarcini).
Descriere contract licitatie SEAPDotarea cu echipamente digitale în cadrul proiectului „DOTAREA CU MOBILIER,MATERIALE DIDACTICE SI ECHIPAMENTE DIGITALE A UNITATILOR DE INVATAMANT DIN COMUNA GHINDĂRESTI , JUDETUL CONSTANTA”- cod F-PNRR-Dotari-2023-1686
Data publicarii: 2024-05-07 | Data licitatiei: 2024-05-21 | Tip contract: Furnizare
II.1) Obiectul achizitiei
II.1.1) Titlu:
Dotarea cu echipamente digitale în cadrul proiectului „DOTAREA CU MOBILIER,MATERIALE DIDACTICE SI ECHIPAMENTE DIGITALE A UNITATILOR DE INVATAMANT DIN COMUNA GHINDĂRESTI , JUDETUL CONSTANTA”- cod F-PNRR-Dotari-2023-1686 Numar de referinta:8826017_2024_PAAPD1484775
II.1.2) Cod CPV principal:
30200000-1 Echipament si accesorii pentru computer (Rev.2)
II.1.3) Tipul contractului:
Furnizare / Cumparare
II.1.4) Descriere succinta:
Dotarea cu echipamente digitale în cadrul proiectului „DOTAREA CU MOBILIER,MATERIALE DIDACTICE SI ECHIPAMENTE DIGITALE A UNITATILOR DE INVATAMANT DIN COMUNA GHINDĂRESTI , JUDETUL CONSTANTA”- cod F-PNRR-Dotari-2023-1686. Produsele vor contribui la îmbuntătățirea procesului educațional în cadrul Scoalii Gimnaziale „S.A.Esenin” Ghindaresti (PJ) si Gradinitei Cu Program Normal Ghindaresti (AR). Dotările care urmează a fi achiziționate prin prezenta procedură constau în: Echipamente IT si software - I13- Laborator informatica, Echipamente IT si software - I9- Sali de clasa, Echipamente IT si software -I11 -Laborator de științe, Echipamente IT si software - I11- Cabinet Multidisciplinar. Se urmărește achiziționarea următoarelor produse: 1. Display interactiv -11 buc, 2. Suport display-11 buc, 3. Sistem de sunet-1 buc, 4. Multifunctională -3 buc, 5. Robotei de programare (cu brat multifunctional)-10 buc, 6.Laptop-12 buc, 7.Display interactiv cu suport -1 buc, 8.Imprimanta 3D Monocromă-1 buc, 9.Camera videoconferință- 1 buc, 10.Scanner documente portabil-1 buc Valoarea estimata fara TVA: 289.550,00 lei Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor: 7 zile. Autoritatea contractanta va raspunde solicitarilor de clarificari INAINTE CU 4 zile de data limita de depunere a ofertelor.
II.1.5) Valoarea totala estimata:
Valoarea totala estimata:289550 Moneda: RON
II.1.6) Informatii privind loturile:
Contractul este impartit in loturi:Nu