SURSA: SEAP. (www.e-licitatie.ro).
Intra in contul tau INFO CENTRUM pentru informatii suplimentare privind procedura (Despre organizator, Cum sa aplici, Acces la caiet de sarcini).
Descriere contract licitatie SEAPEFICIENTIZARE ENERGETICĂ PAVILION SPITAL PNEUMOFTIZIOLOGIE, COMUNA DRAJNA, JUD. PRAHOVA
Data publicarii: 2024-05-07 | Data licitatiei: 2024-05-24 | Tip contract: Lucrari
II.1) Obiectul achizitiei
II.1.1) Titlu:
EFICIENTIZARE ENERGETICĂ PAVILION SPITAL PNEUMOFTIZIOLOGIE, COMUNA DRAJNA, JUD. PRAHOVA Numar de referinta:2843973 /2024/4
II.1.2) Cod CPV principal:
45453000-7 Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.3) Tipul contractului:
Lucrari / Executarea
II.1.4) Descriere succinta:
Prezenta documentație de atribuire conține cerințele, criteriile, regulile și informațiile necesare pentru a asigura potențialilor ofertanți o informare completă, corectă și explicită cu privire la modul de aplicare a procedurii de atribuire a contractului de achiziție publică având ca obiect realizarea lucrărilor pentru „Eficientizare energetică pavilion Spital Pneumoftiziologie, comuna Drajna, jud. Prahova”. În acest sens au fost elaborate documentațiile tehnice (faza poiect tehnic de execuție) prin intermediul cărora sunt identificate soluțiile tehnice care vor sta la baza execuției lucrărilor și care sunt puse la dispoziția operatorilor economici în scopul elaborării și depunerii de oferte în procedura de atribuire. Prin contractul supus prezentei proceduri se dorește achiziționarea lucrărilor necesare pentru eficientizarea energetică a clădirii C1 PAVILION SPITALIZARE, constând în: lucrări de reabilitare a anvelopei clădirii și eficientizare energetică, lucrări de punere în siguranță din punct de vedere al protecției în caz de incendiu, lucrări de reconfigurare interioară, lucrări de consolidare, lucrări de refacere/înlocuire a instalaților existente. Obiectul contractului include execuția tuturor tipurilor de lucrări la obiectivul de investiții, respectiv: lucrări de structură/rezistență, lucrări de arhitectură, lucrări de instalații sanitare, electrice, termice, HVAC, curenți slabi, etc. Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări sau informații suplimentare în legătură cu documentația de atribuire. În măsura în care solicitările de clarificare sunt primite cu cel puțin 12 zile înainte de termenul limită stabilit pentru depunerea ofertelor, autoritatea contractantă va răspunde în mod clar și complet tuturor acestor solicitări de clarificare cu 6 zile înainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor.
II.1.5) Valoarea totala estimata:
Valoarea totala estimata:11424630.82 Moneda: RON
II.1.6) Informatii privind loturile:
Contractul este impartit in loturi:Nu