SURSA: SEAP. (www.e-licitatie.ro).
Intra in contul tau INFO CENTRUM pentru informatii suplimentare privind procedura (Despre organizator, Cum sa aplici, Acces la caiet de sarcini).
Descriere contract licitatie SEAPEficientizarea functionarii modulelor termice din Ansamblul Jiului Pajura si O Chibrit – Lot 2 – Achizitie servicii de proiectare si executie lucrari pentru “Dotarea punctului termic O Chibrit cu modul termic”
Data publicarii: 2024-03-28 | Data licitatiei: 2024-05-08 | Tip contract: Lucrari
II.1) Obiectul achizitiei
II.1.1) Titlu:
Eficientizarea functionarii modulelor termice din Ansamblul Jiului Pajura si O Chibrit – Lot 2 – Achizitie servicii de proiectare si executie lucrari pentru “Dotarea punctului termic O Chibrit cu modul termic” Numar de referinta:74/2024
II.1.2) Cod CPV principal:
45331100-7 Lucrari de instalare de echipamente de incalzire centrala (Rev.2)
II.1.3) Tipul contractului:
Lucrari / Proiectare si executare
II.1.4) Descriere succinta:
Prin realizarea lucrarilor care fac obiectul prezentei achizitii, Entitatea Contractanta urmareste: - inlaturarea deficientelor in functionare a modulului termic si asigurarea necesarului de energie termica (pentru incalzire si a.c.c) la parametrii cantitativi si calitativi solicitati de consumatorii bransati la P.T. O Chibrit; - reducerea pierderilor tehnologice de energie termica si reducerea riscurilor de avarii; - reducerea consumului de energie electrica; - livrarea agentului termic la un pret cat mai scazut si cu impact minim asupra mediului, prin reducerea cantitatii de poluanti; - reducerea consumului de combustibil pe gigacalorie produsa; - ridicarea gradului de confort oferit consumatorilor, prin reglarea automata a parametrilor agentului termic si dispecerizarea proceselor din instalatie, permitand interventii prompte in caz de avarii. Categoriile de lucrari de specialitate care fac obiectul prezentei achizitii sunt urmatoarele: lucrari de instalatii termice, instalatii electrice si automatizare, constructii (arhitectura), instalatii sanitare. Termene pentru depunerea/răspunsul la solicitările de clarificări/informații suplimentare: A. În conformitate cu prevederile art. 172 alin. (1) din Legea nr. 99/2016, cu modificările și completările ulterioare, termenul limită până la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări sau informații suplimentare în legatura cu documentația de atribuire este de 20 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor. B. În conformitate cu prevederile art. 172 alin. (2) din Legea nr. 99/2016, cu modificările și completările ulterioare, entitatea contractantă va răspunde în mod clar și complet tuturor solicitărilor de clarficare/informațiilor suplimentare în a 12 a zi dinainte de termenul limită stabilit pentru depunerea ofertelor. C. În conformitate cu prevederile art. 29 alin. (3) din HG nr. 394/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, entitatea contractantă menţionează că va răspunde doar la solicitările de clarificări adresate de operatorii economici până la termenul-limită stabilit.
II.1.5) Valoarea totala estimata:
Valoarea totala estimata:264262.15 Moneda: RON
II.1.6) Informatii privind loturile:
Contractul este impartit in loturi:Nu