SURSA: SEAP. (www.e-licitatie.ro).
Intra in contul tau INFO CENTRUM pentru informatii suplimentare privind procedura (Despre organizator, Cum sa aplici, Acces la caiet de sarcini).
Descriere contract licitatie SEAPExecuție lucrări în vederea realizării obiectivului investițional ,,Înființare centru comunitar integrat în comuna Semlac, județul Arad”
Data publicarii: 2024-04-17 | Data licitatiei: 2024-05-08 | Tip contract: Lucrari
II.1) Obiectul achizitiei
II.1.1) Titlu:
Execuție lucrări în vederea realizării obiectivului investițional ,,Înființare centru comunitar integrat în comuna Semlac, județul Arad” Numar de referinta:3518830_2024_PAAPD1482012
II.1.2) Cod CPV principal:
45200000-9 Lucrari de constructii complete sau partiale si lucrari publice (Rev.2)
II.1.3) Tipul contractului:
Lucrari / Executarea
II.1.4) Descriere succinta:
Execuție lucrări în vederea realizării obiectivului investițional ,,Înființare centru comunitar integrat în comuna Semlac, județul Arad” Lucrările se vor executa conform Proiectului tehnic nr. 13/19.01.2024 (piese scrise și piese desenate, liste de cantități etc.) parte integrantă din prezenta documentație de atribuire. Prin achiziția acestor lucrări se asigură implementarea proiectului „ÎNFIINȚARE CENTRU COMUNITAR INTEGRAT ÎN COMUNA SEMLAC, JUD. ARAD”, finanțat prin Planul Național de Redresare și Reziliență, COMPONENTA 12: Sănătate, Investiția 1: Dezvoltarea infrastructurii medicale prespitalicești, I1.4 Centre comunitare Integrate, apel proiect MS-0014, Contract de finanțare nr. 949/116/CCI/15122023. Concret, se are în vedere prin prezenta procedură achiziționarea categoriilor de lucrări prevăzute în Centralizatorul cheltuielilor pe obiectiv, după cum urmează: Capitolul 2 - Cheltuieli pentru asigurarea utilităților necesare obiectivului de investiții 2.1. Cheltuieli pentru asigurarea utilităților necesare obiectivului de investiții Capitolul 4 – Cheltuieli pentru investiţia de bază 4.1. Construcții și instalații 4.2. Montaj utilaje, echipamente tehnologice și funcționale 4.3. Utilaje, echipamente tehnologice și funcționale care necesită montaj Capitolul 5 - Alte cheltuieli 5.1. Organizare de șantier Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/ candidaturilor: 9 zile. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare în a 7-a zi înainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor.
II.1.5) Valoarea totala estimata:
Valoarea totala estimata:1050233.51 Moneda: RON
II.1.6) Informatii privind loturile:
Contractul este impartit in loturi:Nu