SURSA: SEAP. (www.e-licitatie.ro).
Intra in contul tau INFO CENTRUM pentru informatii suplimentare privind procedura (Despre organizator, Cum sa aplici, Acces la caiet de sarcini).
Descriere contract licitatie SEAPExecutie lucrari in cadrul Proiectului PNRR C10-I3-278 “RENOVARE ENERGETICĂ MODERATĂ ȘCOALA GIMNAZIALĂ ORȚIȘOARA”
Data publicarii: 2024-04-19 | Data licitatiei: 2024-05-10 | Tip contract: Lucrari
II.1) Obiectul achizitiei
II.1.1) Titlu:
Executie lucrari in cadrul Proiectului PNRR C10-I3-278 “RENOVARE ENERGETICĂ MODERATĂ ȘCOALA GIMNAZIALĂ ORȚIȘOARA” Numar de referinta:5049919-2024-3
II.1.2) Cod CPV principal:
45000000-7 Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.3) Tipul contractului:
Lucrari / Executarea
II.1.4) Descriere succinta:
Obiectul prezentului contract de achiziție publică constă în achiziția și contractarea lucrarilor de constructii, conform proiectului tehnic și a documentelor anexate, aferente obiectivului de investitii “RENOVARE ENERGETICĂ MODERATĂ ȘCOALA GIMNAZIALĂ ORȚIȘOARA”, finanțat prin Planul National de Redresare si Reziliență – Componenta C10 Fondul local - I.3 Reabilitare clădirilor publice din orașe și comune, derulat prin Ministerul Dezvoltării, Lucrărilor Publice și Administrației (MDLPA). In vederea implementării obiectivul de investitii “RENOVARE ENERGETICĂ MODERATĂ ȘCOALA GIMNAZIALĂ ORȚIȘOARA” Primaria Comunei Ortisoara a încheiat contractul de finanțare nr. 5646 din 17.01.2023 cu Ministerul Dezvoltării, Lucrărilor Publice și Administrației (MDLPA). Amplasamentul este situat în com. Ortisoara, jud. Timis, Nr. Cad. 104231. Suprafata terenului este de 2.302,00 mp. Folosinta actuala a terenului - curti constructii - constructii de invatamant. Parcela este la un colt de strada si prezinta doua fronturi stradale. Pe teren se afla edificata cladirea scolii gimnaziale. Conform H.G. 766/1997, categoria de importanță a construcției propuse se va încadra în „Categoria de importanță C ”. Cerințele specifice ale lucrărilor sunt prezentate în partea scrisa si partea desenata aflata in proiectul tehnic elaborat 05 / 2023 întocmit de CUBART S.R.L.,, atasat prezentei documentatii. Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 14 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. Autoritatea contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare, este in a 7 a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
II.1.5) Valoarea totala estimata:
Valoarea totala estimata:1833602.84 Moneda: RON
II.1.6) Informatii privind loturile:
Contractul este impartit in loturi:Nu