SURSA: SEAP. (www.e-licitatie.ro).
Intra in contul tau INFO CENTRUM pentru informatii suplimentare privind procedura (Despre organizator, Cum sa aplici, Acces la caiet de sarcini).
Descriere contract licitatie SEAPExecutie lucrari pentru obiectivul „Renovare energetica moderata a Scolii cu clasele I-IV din Comuna Vladeni, jud. Iasi”
Data publicarii: 2024-03-29 | Data licitatiei: 2024-04-16 | Tip contract: Lucrari
II.1) Obiectul achizitiei
II.1.1) Titlu:
Executie lucrari pentru obiectivul „Renovare energetica moderata a Scolii cu clasele I-IV din Comuna Vladeni, jud. Iasi” Numar de referinta:4540216/2024/3
II.1.2) Cod CPV principal:
45321000-3 Lucrari de izolare termica (Rev.2)
II.1.3) Tipul contractului:
Lucrari / Executarea
II.1.4) Descriere succinta:
Executie lucrari pentru obiectivul „Renovare energetica moderata a Scolii cu clasele I-IV din Comuna Vladeni, jud. Iasi” : Valoarea estimata pentru lucrari este de 1.618.913,60 lei fara TVA si este compusa, conform deviz general din cadrul bugetului de proiect din: Cap. 4.1 Cheltuieli pentru investitia de baza: 1.513.053,60 lei fara TVA din care: 905.938,67 lei fara TVA – neeligibil; 607.114,93 lei fara TVA - eligibil; Cap. 4.2. Montaj utilaje, echipamente tehnologice si functionale: 15.560,00 lei fara TVA; Cap. 4.3. Utilaje, echipamente tehnologicesi functionale care necesita montaj: 85.300 lei fara TVA din care: - Panouri solare si accesorii - buc: 7300 lei fara TVA - Panouri fotovoltaice si accesorii – 47 buc: 70.500 lei fara TVA; - Centrala termica electrica – 1 buc: 7500 lei fara TVA; Cap. 5.1 Organizare de santier: 5.000 lei fara TVA din care: 5.1.1. Lucrari de constructii si instalatii aferente organizarii de santier – 5.000,00 lei fara TVA. Valoarea estimată a contractului ce urmează a fi atribuit nu cuprinde suma aferentă cheltuielilor diverse și neprevăzute precizată în bugetul proiectului (devizul general), acestea putând fi accesate, după caz, în funcție de necesități, prin modificarea contractului în condițiile prevăzute la art. 221 din Legea nr.98/2016 privind achizițiile publice. Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari: 8 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor; autoritatea contractanta va raspunde la toate solicitarile de clarificari cu maxim 7 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
II.1.5) Valoarea totala estimata:
Valoarea totala estimata:1618913.6 Moneda: RON
II.1.6) Informatii privind loturile:
Contractul este impartit in loturi:Nu