SURSA: SEAP. (www.e-licitatie.ro).
Intra in contul tau INFO CENTRUM pentru informatii suplimentare privind procedura (Despre organizator, Cum sa aplici, Acces la caiet de sarcini).
Descriere contract licitatie SEAPExtindere Şcoala Alexandru Odobescu din comuna Chiajna cu un corp cu destinaţie GRADINIȚĀ P+1E ”
Data publicarii: 2024-03-29 | Data licitatiei: 2024-04-16 | Tip contract: Lucrari
II.1) Obiectul achizitiei
II.1.1) Titlu:
Extindere Şcoala Alexandru Odobescu din comuna Chiajna cu un corp cu destinaţie GRADINIȚĀ P+1E ” Numar de referinta:10/2024
II.1.2) Cod CPV principal:
45214100-1 Lucrari de constructii de gradinite (Rev.2)
II.1.3) Tipul contractului:
Lucrari / Executarea
II.1.4) Descriere succinta:
Obiectul contractului: realizarea unei clădiri, avȃnd regim de înălțime P+1E, cu funcțiunea Gradiniță pentru 7 grupe copii. Suprafața construită va fi 349.06mp, respectiv cea desfasurată va fi 698.12mp. Înălțimea liberă în clădire va fi 3.50m, sub plafonul fals din gips-carton. În prezent, pe terenul în suprafață de 4954 mp, situat în Comuna Chiajna, Jud. Ilfov, se află clădirea Şcolii Alexandru Odobescu, având suprafață construită 822.60 mp și regim de înălțime P+1E. În incintă se găsește de asemenea o construcție anexă, având regim de înălțime P și suprafața 250mp, respectiv terenuri de sport sintetice, alei și circulații pietonale și accidental carosabile. Se propune completarea facilitaților oferite prin construirea unei grădinițe cu 7 grupe si a unei săli de educație fizică școlară (ce nu face parte obiectul acestei proceduri). Valoarea estimata a contractului de lucrari fara TVA: 3.450.000 lei (fără TVA), din care: Capitolul 1 - Cheltuieli pentru obţinerea şi amenajarea terenului 1.2 Amenajarea terenului: 5.000 lei (fără TVA) Capitolul 2 - Cheltuieli pentru asigurarea utilităţilor necesare obiectivului de investiţii 2.1 – Asigurarea utilităţilor: 560.000 lei (fără TVA) Capitolul 4 – Cheltuieli pentru investiţia de bază 4.1 Construcţii şi investiţii: 2.850.000 lei (fără TVA) Capitolul 5 – Alte cheltuieli 5.1 Organizare de şantier: 30.000 lei (fără TVA) In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 7 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. Autoritatea contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare, este in a 5 a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
II.1.5) Valoarea totala estimata:
Valoarea totala estimata:3450000 Moneda: RON
II.1.6) Informatii privind loturile:
Contractul este impartit in loturi:Nu