SURSA: SEAP. (www.e-licitatie.ro).
Intra in contul tau INFO CENTRUM pentru informatii suplimentare privind procedura (Despre organizator, Cum sa aplici, Acces la caiet de sarcini).
Descriere contract licitatie SEAPFurnizare materiale didactice în cadrul proiectului ”Dotarea cu mobilier, materiale didactice și echipamente digitale a unităților de învățământ din Municipiul Târgu Secuiesc, Covasna”
Data publicarii: 2024-04-17 | Data licitatiei: 2024-04-29 | Tip contract: Furnizare
II.1) Obiectul achizitiei
II.1.1) Titlu:
Furnizare materiale didactice în cadrul proiectului ”Dotarea cu mobilier, materiale didactice și echipamente digitale a unităților de învățământ din Municipiul Târgu Secuiesc, Covasna” Numar de referinta:8419/12.04.2024
II.1.2) Cod CPV principal:
39162100-6 Material pedagogic (Rev.2)
II.1.3) Tipul contractului:
Furnizare / Cumparare
II.1.4) Descriere succinta:
Autoritatea contractantă urmărește dotarea unităților de învățământ cu materiale didactice în vederea modernizării infrastructurii educaționale. Se dorește achiziționarea de materiale didactice pentru 8 unitîți de învățământ în cadrul proiectului ”Dotarea cu mobilier, materiale didactice și echipamente digitale a unităților de învățământ din Municipiul Târgu Secuiesc, Covasna”. Achiziția este împărțită pe loturi astfel: LOT 1 – Materiale didactice pentru laborator biologie LOT 2 – Materiale didactice pentru laborator chimie LOT 3 – Materiale didactice pentru laborator fizică LOT 4 – Materiale didactice pentru cabunet consiliere LOT 5 – Materiale didactice pentru atelier de practică electronică LOT 6 – Materiale didactice pentru atelier de practică silvică LOT 7 – Materiale didactice pentru atelier de practică construcții LOT 8 – Materiale didactice pentru sală de clasă LOT 9 – Materiale didactice pentru cabinete/ateliere LOT 10 – Materiale didactice pentru laborator științe LOT 11 – Materiale didactice pentru cabinet logopedie LOT 12 – Materiale didactice pentru cabinet geografie Durata contractului pentru fiecare lot in parte: 3 luni Termen de livrare: maxim 30 zile In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, Autoritatea Contractanta a stabilit ca termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire, este cu 6 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. Autoritatea Contractanta va raspunde tuturor solicitarilor de clarificare adresate de operatorii economici in intervalul de la publicarea Anuntului de Participare si pana la data la care se implineste termenul cu 4 zile anterior datei limita de depunere a ofertelor.
II.1.5) Valoarea totala estimata:
Valoarea totala estimata:694792.15 Moneda: RON
II.1.6) Informatii privind loturile:
Contractul este impartit in loturi:Da
Pot fi depuse oferte pentru:Numarul maxim de loturi: 12
Numarul maxim de loturi care pot fi atribuite unui singur ofertant:12
Autoritatea contractanta isi rezerva dreptu
Pot fi depuse oferte pentru:Numarul maxim de loturi: 12
Numarul maxim de loturi care pot fi atribuite unui singur ofertant:12
Autoritatea contractanta isi rezerva dreptu