SURSA: SEAP. (www.e-licitatie.ro).
Intra in contul tau INFO CENTRUM pentru informatii suplimentare privind procedura (Despre organizator, Cum sa aplici, Acces la caiet de sarcini).
Descriere contract licitatie SEAPLucrari de proiectare, furnizare, instalare, punerea în funcțiune și autorizarea echipamentelor din centralele termice ce deservesc Universitatea de Medicina și Farmacie ”Carol Davila” – Imobile Cămin U1-U2, Cămin U3-U4, Cămin U5-U6
Data publicarii: 2024-04-26 | Data licitatiei: 2024-05-20 | Tip contract: Lucrari
II.1) Obiectul achizitiei
II.1.1) Titlu:
Lucrari de proiectare, furnizare, instalare, punerea în funcțiune și autorizarea echipamentelor din centralele termice ce deservesc Universitatea de Medicina și Farmacie ”Carol Davila” – Imobile Cămin U1-U2, Cămin U3-U4, Cămin U5-U6 Numar de referinta:10733
II.1.2) Cod CPV principal:
45331100-7 Lucrari de instalare de echipamente de incalzire centrala (Rev.2)
II.1.3) Tipul contractului:
Lucrari / Proiectare si executare
II.1.4) Descriere succinta:
Obiectivul de investiții propus face parte dintr-un proiect standard de cămin studențesc executat în anii 1980, în București sau alte campusuri universitare din țară, care datorită vechimii în exploatare și a modificării legislației din domeniul construcțiilor și sănătății necesită îmbunătățiri pentru a îndeplini criteriile fundamentale de funcționare. În acest sens, este necesară optimizarea capacității administrative a patrimoniului imobiliar existent, a utilizării mai eficiente a resurselor energetice și scăderii cheltuielilor de exploatare, în condițiile creșterii gradului de confort. Lucrările constau în demontarea echipamentului și a instalatiilor existente, amenajarea spațiului pentru montarea noilor echipamente, modificarea instalațiilor termomecanice de gaze, canalizare, evacuare gaze, electrice și de automatizări, reparatia capitala, curatarea prin metode chimice a cazanelor existente, recalibrarea si reprogramarea pentru operarea în casacada, montarea utilajelor, a echipamentelor si a dotarilor conforl listei de dotari propuse, punerea în functiune și autorizarea fuctionarii, servicii de proiectare, verificarea și autorizare conform legislatiei pentru centralele ce deservesc caminele U1-U2, U3-U4, U5-U6. Ofertele primite după termenul-limită de primire a ofertelor nu vor fi luate în considerare. Autoritatea Contractantă poate prelungi termenul limită pentru primirea ofertelor. Orice prelungire poate fi efectuată în termen de cel mult 3 zile lucrătoare înainte de termenul limită pentru primirea Ofertelor. În acest caz, toate drepturile și obligațiile stabilite anterior pentru Autoritatea Contractantă și pentru Ofertanți vor fi extinse până la noul termen. Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor: 6 zile Autoritatea Contractantă va raspunde in mod clar si complet tuturor clarificarilor/informatiilor suplimentare care au fost adresate de operatorii economici interesati in termenul prevazut mai sus, cu 3 zile înainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
II.1.5) Valoarea totala estimata:
Valoarea totala estimata:4070200 Moneda: RON
II.1.6) Informatii privind loturile:
Contractul este impartit in loturi:Nu