SURSA: SEAP. (www.e-licitatie.ro).
Intra in contul tau INFO CENTRUM pentru informatii suplimentare privind procedura (Despre organizator, Cum sa aplici, Acces la caiet de sarcini).
Descriere contract licitatie SEAPMateriale de interventie in caz de poluare accidentala
Data publicarii: 2024-03-28 | Data licitatiei: 2024-04-08 | Tip contract: Furnizare
II.1) Obiectul achizitiei
II.1.1) Titlu:
Materiale de interventie in caz de poluare accidentala Numar de referinta:13267213/2024/142502.16
II.1.2) Cod CPV principal:
39563500-1 Articole textile de uz tehnic (Rev.2)
II.1.3) Tipul contractului:
Furnizare / Cumparare
II.1.4) Descriere succinta:
Obiectul este achiziţia de materiale de intervenție în caz de poluare accidentală şi asigurarea serviciilor de preluare a materialelor absorbante utilizate şi declarate ca deşeu. Atât achiziția de materiale de intervenție în caz de poluare accidentală, cât și preluarea deșeurilor, sunt servicii destinate Sucursalelor Hidrocentrale din cadrul SPEEH HIDROELECTRICA S.A. Tipurile de materiale absorbante care fac obiectul achiziției sunt: baraj absorbant, perne absorbante, lavete absorbante, batiste absorbante, material absorbant biodegradabil, lavete speciale pentru laborator chimic, KIT depoluare, prezentate în Anexa caietului de sarcini „Necesar de achizitionat pentru materiale de interventie in caz de poluare accidentala 2024 ”. În cadrul contractului se vor prelua materialele absorbante utilizate şi declarate deşeuri, existente la sucursale si prezentate în Anexa caietului de sarcini „Cantitati deseuri materiale absorbante și locații preluare”, acest serviciu fiind inclus în prețul contractului de furnizare produse, conform cerintelor Caietului de Sarcini nr. 142502.13/29.02.2024. Livrarea: DDP la locațiile specificate în anexa 1, respectând punctele de lucru şi cantităţile. Termenul limita pana la care operatorii economici pot transmite in SEAP solicitari de clarificari este cel tarziu in a 6 a zi inainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor. Termenul limita la care entitatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare / informatiilor suplimentare este: cel tarziu in a 4 - a zi inainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor.
II.1.5) Valoarea totala estimata:
Valoarea totala estimata:455793.6 Moneda: RON
II.1.6) Informatii privind loturile:
Contractul este impartit in loturi:Nu