SURSA: SEAP. (www.e-licitatie.ro).
Intra in contul tau INFO CENTRUM pentru informatii suplimentare privind procedura (Despre organizator, Cum sa aplici, Acces la caiet de sarcini).
Descriere contract licitatie SEAPProiectare și execuție lucrări pentru ,,Extinderea Sectiilor ATI cu 10 paturi pentru izolarea/gruparea și tratarea pacienților cu IAAM, determinate de microorganisme MDR și cu infecții cu Clostridium difficile” in cadrul proiectului ,,REDUCEREA VULNERABILITATILOR INSTITUTULUI CLINIC FUNDENI PRIN INVESTITII IN ECHIPAMENTE SI MATERIALE DESTINATE REDUCERII RISCULUI DE INFECTII NOSOCOMIALE “ PNRR/202
Data publicarii: 2024-03-21 | Data licitatiei: 2024-04-08 | Tip contract: Lucrari
II.1) Obiectul achizitiei
II.1.1) Titlu:
Proiectare și execuție lucrări pentru ,,Extinderea Sectiilor ATI cu 10 paturi pentru izolarea/gruparea și tratarea pacienților cu IAAM, determinate de microorganisme MDR și cu infecții cu Clostridium difficile” in cadrul proiectului ,,REDUCEREA VULNERABILITATILOR INSTITUTULUI CLINIC FUNDENI PRIN INVESTITII IN ECHIPAMENTE SI MATERIALE DESTINATE REDUCERII RISCULUI DE INFECTII NOSOCOMIALE “ PNRR/202 Numar de referinta:2/2024
II.1.2) Cod CPV principal:
45215142-4 Lucrari de constructii de unitati de terapie intensiva (Rev.2)
II.1.3) Tipul contractului:
Lucrari / Proiectare si executare
II.1.4) Descriere succinta:
Obiectul viitorului contract de achiziție publică îl reprezintă serviciile de proiectare, asistentă tehnică din partea proiectantului și execuția lucrărilor in conformitate cu cerințele și caracteristicile/specificatiile minime precizate in caietul de sarcini și în baza Documentației de avizare a lucrărilor de intervenții atașată documentației de atribuire. Valoarea estimata a contractului de achiziție NU CUPRINDE suma aferenta cheltuielilor diverse și neprevazute stabilita în bugetul proiectului (deviz general conf. HG 907/2018, cap. 5.3.) respectiv suma de 640,070.70 LEI (fără TVA), aceasta putând fi accesata, după caz, în situația în care sunt îndeplinite cerințele legale privind utilizarea acestor sume (Cheltuielile diverse și neprevazute NU vor face obiectul ofertei financiare). De asemenea, valoarea estimată a viitorului contract de achiziție publică nu conține alte sume necesare implementării cum ar fi sume provizionate, rezerve de implementare, cheltuieli incidentale. Operatorii economici interesati de procedura vor solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire cu 9 zile inainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari/informatiilor suplimentare in a 6-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor. Orice solicitare de clarificări trebuie transmisă în SEAP (https://e-licitatie.ro/).
II.1.5) Valoarea totala estimata:
Valoarea totala estimata:7618811 Moneda: RON
II.1.6) Informatii privind loturile:
Contractul este impartit in loturi:Nu