SURSA: SEAP. (www.e-licitatie.ro).
Intra in contul tau INFO CENTRUM pentru informatii suplimentare privind procedura (Despre organizator, Cum sa aplici, Acces la caiet de sarcini).
Descriere contract licitatie SEAPProiectare și execuție lucrări pentru obiectivul de investiție: „REABILITARE, MODERNIZARE CLĂDIRE – SEDIU PRIMĂRIE ȘI ANEXE, SATUL BĂTARCI, COMUNA BĂTARCI, JUDEȚUL SATU MARE”
Data publicarii: 2024-04-04 | Data licitatiei: 2024-04-30 | Tip contract: Lucrari
II.1) Obiectul achizitiei
II.1.1) Titlu:
Proiectare și execuție lucrări pentru obiectivul de investiție: „REABILITARE, MODERNIZARE CLĂDIRE – SEDIU PRIMĂRIE ȘI ANEXE, SATUL BĂTARCI, COMUNA BĂTARCI, JUDEȚUL SATU MARE” Numar de referinta:3897165/2024/1
II.1.2) Cod CPV principal:
45210000-2 Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.3) Tipul contractului:
Lucrari / Proiectare si executare
II.1.4) Descriere succinta:
Proiectare și execuție lucrări pentru obiectivul de investiție: „REABILITARE, MODERNIZARE CLĂDIRE – SEDIU PRIMĂRIE ȘI ANEXE, SATUL BĂTARCI, COMUNA BĂTARCI, JUDEȚUL SATU MARE”. Valoarea estimată a achiziției este 1.102.374,48 lei fără TVA. Componentele lucrării sunt următoarele: o Servicii de proiectare pentru obiectivul de investiție „REABILITARE, MODERNIZARE CLĂDIRE – SEDIU PRIMĂRIE ȘI ANEXE, SATUL BĂTARCI, COMUNA BĂTARCI, JUDEȚUL SATU MARE”: 6.860,00 lei fără TVA, din care: Elaborare proiect tehnic; Detalii de execuție: 5.000,00 lei fără TVA Documentații pentru obținerea de avize, acorduri și autorizații: 300,00 lei fără TVA Asistență tehnică din partea proiectantului: 1.560,00 lei fără TVA o Execuție lucrări pentru obiectivul de investiție „REABILITARE, MODERNIZARE CLĂDIRE – SEDIU PRIMĂRIE ȘI ANEXE, SATUL BĂTARCI, COMUNA BĂTARCI, JUDEȚUL SATU MARE”: 1.095.514,48 lei fără TVA, din care: Cheltuieli pentru investiția de bază: 1.095.514,48 lei fără TVA; ATENȚIE!!! Detalierea valorilor componente ale valorii estimate a viitorului contract, pe capitole este orientativa. Informatii referitoare la termenul limita in care autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire: cu 6 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor ce se va mentiona in anuntul de participare asociat. Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor: 12 zile inainte de data limita de depune a ofertelor.
II.1.5) Valoarea totala estimata:
Valoarea totala estimata:1102374.48 Moneda: RON
II.1.6) Informatii privind loturile:
Contractul este impartit in loturi:Nu