SURSA: SEAP. (www.e-licitatie.ro).
Intra in contul tau INFO CENTRUM pentru informatii suplimentare privind procedura (Despre organizator, Cum sa aplici, Acces la caiet de sarcini).
Descriere contract licitatie SEAPProiectare, execuție lucrări și asistență tehnica pentru obiectivul de investiții „Sediul Unitatii Militare 0623 Brasov” – rest de executat– ID 1832
Data publicarii: 2024-04-24 | Data licitatiei: 2024-06-04 | Tip contract: Lucrari
II.1) Obiectul achizitiei
II.1.1) Titlu:
Proiectare, execuție lucrări și asistență tehnica pentru obiectivul de investiții „Sediul Unitatii Militare 0623 Brasov” – rest de executat– ID 1832 Numar de referinta:14273221_2024_PAAPD1468491
II.1.2) Cod CPV principal:
45200000-9 Lucrari de constructii complete sau partiale si lucrari publice (Rev.2)
II.1.3) Tipul contractului:
Lucrari / Proiectare si executare
II.1.4) Descriere succinta:
Proiectare, execuție lucrări și asistență tehnica pentru obiectivul de investiții „Sediul Unitatii Militare 0623 Brasov” – rest de executat– ID 1832 Valoarea estimată este de 68.486.438,09 lei, fără TVA, compusă din: Capitolul 1 • Cheltuieli pentru obținerea și amenajarea terenului: 2.922.166,73 lei Capitolul 2 • Cheltuieli pentru asigurarea utilităților necesare obiectivului: 7.938.271,26 lei Capitolul 3 • Cheltuieli pentru proiectare și asistența tehnica a proiectantului: 499.020,03 lei Capitolul 4 • Cheltuieli pentru investiția de bază: 56.348.523,40 lei Capitolul 5 • Alte cheltuieli: 661.226,65 lei Subcapitolul 5.1 Organizare de șantier: 661.226,65 lei, din care Subcapitolul 5.1.1 Lucrări de construcții: 367.141,61 lei Subcapitolul 5.1.2: Cheltuieli conexe organizării șantierului: 294.085,04 lei Capitolul 6 • Cheltuieli pentru probe tehnologice, teste si predare la beneficiar: 117.230,02 lei. Informații detaliate se regăsesc în documentul „Instrucțiuni pentru ofertanți Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016. Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 28 zile, respectiv 20 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. Autoritatea contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare, este in a 22 a zi, respectiv in a 12 a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
II.1.5) Valoarea totala estimata:
Valoarea totala estimata:68486438.09 Moneda: RON
II.1.6) Informatii privind loturile:
Contractul este impartit in loturi:Nu