SURSA: SEAP. (www.e-licitatie.ro).
Intra in contul tau INFO CENTRUM pentru informatii suplimentare privind procedura (Despre organizator, Cum sa aplici, Acces la caiet de sarcini).
Descriere contract licitatie SEAPS.F.cu elemente specifice ale D.A.L.I. conf.HG 907/2016 privind etapele de elaborare şi conţinutul-cadru al documentaţiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investiții finanţate din fonduri publice pentru realizarea obiectivului de investiții:„Reparatii capitale, amenajare, extindere si reabilitare termica Cladire Spital Vechi – Spitalul Judetean de Urgenta Bacau”- 1149
Data publicarii: 2024-04-02 | Data licitatiei: 2024-04-18 | Tip contract: Servicii
II.1) Obiectul achizitiei
II.1.1) Titlu:
S.F.cu elemente specifice ale D.A.L.I. conf.HG 907/2016 privind etapele de elaborare şi conţinutul-cadru al documentaţiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investiții finanţate din fonduri publice pentru realizarea obiectivului de investiții:„Reparatii capitale, amenajare, extindere si reabilitare termica Cladire Spital Vechi – Spitalul Judetean de Urgenta Bacau”- 1149 Numar de referinta:14273221_2024_PAAPD1478730
II.1.2) Cod CPV principal:
71241000-9 Studii de fezabilitate, servicii de consultanta, analize (Rev.2)
II.1.3) Tipul contractului:
Servicii / Servicii in afara celor cuprinse in Anexa II
II.1.4) Descriere succinta:
Studiul de Fezabilitate (S.F.) cu elemente specifice ale Documentației de Avizare a Lucrărilor de Intervenții (D.A.L.I.) conform HG 907/2016 privind etapele de elaborare şi conţinutul-cadru al documentaţiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investiții finanţate din fonduri publice pentru realizarea obiectivului de investiții: „Reparatii capitale, amenajare, extindere si reabilitare termica Cladire Spital Vechi – Spitalul Judetean de Urgenta Bacau”- 1149 *Ofertantii participanti vor tine cont de titlu complet al obiectivelor de investie mentionat la Capitolul II.1.4 in elaborarea ofertelor. Valoare estimata este de 624.035,09 lei, fără TVA Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare. Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 12 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. Autoritatea contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare, este in a 6 a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. *Ofertantii participanti vor tine cont de titlu complet al obiectivelor de investie mentionat la Capitolul II.1.4 in elaborarea ofertelor. Pentru mai multe detalii, a se vedea documentul „Instructiuni pentru ofertanti”.
II.1.5) Valoarea totala estimata:
Valoarea totala estimata:624035.09 Moneda: RON
II.1.6) Informatii privind loturile:
Contractul este impartit in loturi:Nu