SURSA: SEAP. (www.e-licitatie.ro).
Intra in contul tau INFO CENTRUM pentru informatii suplimentare privind procedura (Despre organizator, Cum sa aplici, Acces la caiet de sarcini).
Descriere contract licitatie SEAPServicii colectare deseuri rezultate din activitatea de service auto
Data publicarii: 2024-04-29 | Data licitatiei: 2024-05-10 | Tip contract: Servicii
Denumire contract:
Servicii colectare deseuri rezultate din activitatea de service auto
Data limita depunere oferta:
10.05.2024 16:00
Tip anunt:
Cumparari directe
|
Tip contract:
Servicii
|
Cod si denumire CPV:
90700000-4 - Servicii privind mediul (Rev.2)
|
Valoare estimata:
7.000,00 RON
|
|
Caiet de sarcini: |
Descriere contract:
Serviciul integrat de colectare, transport, depozitare, procesare, eliminare/valorificare a deseurilor va fi asigurat in totalitate de catre prestator, conform legislatiei in vigoare. Incadrarea deseurilor din punct de vedere al protectiei mediului (conform HG 856/2002) se va face luand in calcul: starea de agregare, punct de inflamabilitate, compozitie fizico – chimica, procesul tehnologic din care rezulta. Incarcarea deseurilor de la adresa Aviatorilor nr. 14, sector 1, Bucuresti se va face de catre prestatorul serviciului in mijloace de transport puse la dispozitie de acesta si in prezenta beneficiarului. In urma ridicarii deseurilor se vor intocmi si semna urmatoarele documente: - aviz de expeditie; - factura (daca este cazul); - formulare pentru transport conform HG nr.1061/2008. Preluarile pe tipuri de produse au urmatoarea periodicitate: - anvelope – se preiau semestrial; - ulei si filtre – se preiau trimestrial; - fier si metale neferoase – se preiau semestrial. - cartuse toner - se preiau semestrial Facturile vor fi emise conform legilor în vigoare și încărcate în e-factura. Termenul de plată acordat trebuie sa fie de 30 zile de la data inregistrării acesteia la achizitor.