SURSA: SEAP. (www.e-licitatie.ro).
Intra in contul tau INFO CENTRUM pentru informatii suplimentare privind procedura (Despre organizator, Cum sa aplici, Acces la caiet de sarcini).
Descriere contract licitatie SEAPServicii de amenajare și întreținere zona verde în perimetrul aeroportuar al Aeroportului Internaţional Avram Iancu Cluj R.A.
Data publicarii: 2024-04-19 | Data licitatiei: 2024-05-24 | Tip contract: Servicii
II.1) Obiectul achizitiei
II.1.1) Titlu:
Servicii de amenajare și întreținere zona verde în perimetrul aeroportuar al Aeroportului Internaţional Avram Iancu Cluj R.A. Numar de referinta:5
II.1.2) Cod CPV principal:
77310000-6 Amenajare si intretinere de spatii verzi (Rev.2)
II.1.3) Tipul contractului:
Servicii / Servicii in afara celor cuprinse in Anexa II
II.1.4) Descriere succinta:
Obiectul achiziției este de ”Servicii de amenajare și întreținere zona verde în perimetrul aeroportuar al Aeroportului Internaţional Avram Iancu Cluj R.A” Descrierea serviciilor este disponibilă în secţiunea Caietul de sarcini din cadrul prezentei documentaţii de atribuire. Termenul limită până la care se pot solicita clarificări la documentația de atribuire: 14 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor, solicitările de clarificări vor fi transmise în SEAP. Autoritatea contractantă a stabilit două termene limită în care va răspunde tuturor solicitarilor de clarificare după cum urmează: primul termen - limită este în a 17-a zi inainte de data limită stabilită pentru depunerea ofertelor; al doilea termen – limită este în a 11-a zi înainte de data limită stabilită pentru depunerea ofertelor. Cele două termene de raspuns la clarificări nu afectează dreptul operatorilor economici de a adresa solicitări de clarificări pe parcursul întregii perioade care curge de la momentul publicării Anunțului de participare și până la termenul limită cu 14 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor stabilită de Autoritatea Contractanta. În funcție de complexitatea solicitărilor de clarificare adresate de operatorii economici, pentru care raspunsurile ar trebui publicate la primul termen indicat mai sus, Autoritatea Contractanta și-a rezervat dreptul de a publica răspunsurile la clarificarile respectiv la al doilea termen stabilit în Documentația de atribuire. Valoarea estimată fara TVA: 3.200.000 lei.
II.1.5) Valoarea totala estimata:
Valoarea totala estimata:3200000 Moneda: RON
II.1.6) Informatii privind loturile:
Contractul este impartit in loturi:Nu