SURSA: SEAP. (www.e-licitatie.ro).
Intra in contul tau INFO CENTRUM pentru informatii suplimentare privind procedura (Despre organizator, Cum sa aplici, Acces la caiet de sarcini).
Descriere contract licitatie SEAPServicii de asistență tehnică pentru consolidare, modernizare și restaurare sediu BNR Agenția Brașov – consolidare, desfacere și refacere fațade și refacere acoperiș (Etapa I)
Data publicarii: 2024-05-01 | Data licitatiei: 2024-05-16 | Tip contract: Servicii
Denumire contract:
Servicii de asistență tehnică pentru consolidare, modernizare și restaurare sediu BNR Agenția Brașov – consolidare, desfacere și refacere fațade și refacere acoperiș (Etapa I)
Data limita depunere oferta:
16.05.2024 14:00
Tip anunt:
Cumparari directe
|
Tip contract:
Servicii
|
Cod si denumire CPV:
79933000-3 - Servicii de asistenta de proiectare (Rev.2)
|
Valoare estimata:
238.500,00 RON
|
|
Caiet de sarcini: |
Descriere contract:
Obiectul contractului constă în Servicii de asistență tehnică pentru consolidare, modernizare și restaurare sediu BNR Agenția Brașov – consolidare, desfacere și refacere fațade și refacere acoperiș (Etapa I). Durata contract: 24 luni. Durata de prestare a serviciilor: 9 luni de la emiterea ordinului de prestare a serviciilor, pe perioada de execuție a lucrărilor, cu încadrarea în termenul de valabilitate a contractului. Atât durata de prestare a serviciilor cât și durata de valabilitate a contractului vor putea fi prelungite prin act aditional. Limba de redactare a ofertei: limba română. Oferta va cuprinde propunerea financiară, propunerea tehnică și documentele ce însoțesc oferta. PROPUNEREA FINANCIARĂ Sub sancțiunea descalificării ofertei, ofertanții vor completa în integralitate centralizatorul de prețuri, formularul de ofertă urmând a reflecta suma valorilor ofertate pentru toate fazele de prestare a serviciilor ce fac obiectul achiziției. Propunerea financiară are caracter ferm și obligatoriu din punctul de vedere al conținutului pe toată perioada de valabilitate a ofertei/durata contractului. Propunerea financiară va cuprinde toate cheltuielile legate de îndeplinirea contractului. Prețurile ofertate vor fi exprimate în lei fără TVA, cu precizarea valorii TVA si a celei cu TVA inclus, la doua zecimale. La elaborarea propunerii financiare, ofertantul va lua în calcul toate cheltuielile necesare în vederea prestării serviciilor. PROPUNEREA TEHNICĂ Ofertanții au obligația prezentării formularului de propunere tehnică completat punctual astfel încât sa permită identificarea cu ușurință a corespondentei cu cerințele minime din caietul de sarcini. Cerințele tehnice din caietul de sarcini sunt minime si obligatorii. Neîndeplinirea oricărei cerințe din caietul de sarcini, constituie motiv pentru respingerea ofertei ca neconforma. Atașat formularului de propunere tehnică se vor prezenta: 1. Memoriu tehnic din care să rezulte asumarea respectării prevederilor proiectului tehnic(piese scrise, piese desenate, referate verificare, etc.) pus la dispoziție pe site-ul BNR, secțiunea ”Achiziții”. 2. Documentele care atestă calificarea și dreptul de practică a personalului de specialitate nominalizat (diplome, atestate, autorizații) precum și documentele care indică modul în care ofertantul dispune de acești specialiști (ex. contract de muncă, angajament de participare etc); 3. Dovada atestării ANRE de tip Bp (sau superior) pentru proiectarea de instalaţii electrice (art. 9 din Regulamentul aprobat prin Ordinul ANRE nr. 134/2021); 4. Declarație privind faptul că la elaborarea ofertei s-a ținut cont de obligațiile relevante din domeniile mediului, social și al relațiilor de muncă, în conformitate cu dispozițiile art. 51 din Legea nr. 98/2016. Detalii privind reglementările obligatorii în domeniile menționate mai sus, se pot obține prin accesarea adreselor: www.anpm.ro si www.mmuncii.ro. 5. Graficul de prestare a serviciilor pe o durată de 9 luni.