SURSA: SEAP. (www.e-licitatie.ro).
Intra in contul tau INFO CENTRUM pentru informatii suplimentare privind procedura (Despre organizator, Cum sa aplici, Acces la caiet de sarcini).
Descriere contract licitatie SEAPServicii de consultanță pentru derularea procedurilor de achiziție publică și pentru elaborarea documentației tehnice, respectiv caietele de sarcini și acordarea asistenței de specialitate - PNRR
Data publicarii: 2024-04-25 | Data licitatiei: 2024-05-20 | Tip contract: Servicii
II.1) Obiectul achizitiei
II.1.1) Titlu:
Servicii de consultanță pentru derularea procedurilor de achiziție publică și pentru elaborarea documentației tehnice, respectiv caietele de sarcini și acordarea asistenței de specialitate - PNRR Numar de referinta:13729380/2024/1/PS
II.1.2) Cod CPV principal:
79418000-7 Servicii de consultanta in domeniul achizitiilor (Rev.2)
II.1.3) Tipul contractului:
Servicii / Servicii in afara celor cuprinse in Anexa II
II.1.4) Descriere succinta:
În cadrul proiectului “e-Evaluare, e-Examinare în Educație (4E-Education)” - Cod proiect 01 sunt prevăzute a se realiza următoarele achiziții publice: - Achiziție de servicii de dezvoltare platformă modulară digitală de evaluare și realizarea de conținut digital. Achiziție infrastructură sistem de evaluare digitală (echipamente de rețea, conectică, servere, instalare & configurare & mentenanță, etc.); - Achiziție servicii audit de securitate; - Achiziție de servicii de dezvoltare itemi pentru evaluarea elevilor din sistemul educațional preuniversitar; - Achiziție de servicii de creare Resurse Educaționale Deschise. Pentru realizarea acestor achiziții publice și atingerea obiectivelor/indicatorilor proiectului, autoritatea contractantă a prevăzut, prin Cererea de Finanțare a proiectului, anexă la Ordinul de finanțare nr.3978/07.03.2024, achiziția publică de Servicii de consultanță pentru derularea procedurilor de achiziție publică și pentru elaborarea documentației tehnice, respectiv caietele de sarcini și acordarea asistenței de specialitate. Termenul limita pana la care operatorii economici pot solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este: 6 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari in a 3 a zi inainte de termenul limita stabilit in Anuntul de participare pentru depunerea ofertelor, în masura în care sunt transmise în termenul precizat.
II.1.5) Valoarea totala estimata:
Valoarea totala estimata:642500 Moneda: RON
II.1.6) Informatii privind loturile:
Contractul este impartit in loturi:Nu