SURSA: SEAP. (www.e-licitatie.ro).
Intra in contul tau INFO CENTRUM pentru informatii suplimentare privind procedura (Despre organizator, Cum sa aplici, Acces la caiet de sarcini).
Descriere contract licitatie SEAPServicii de elaborare DTAC, PT și asigurare asistență tehnică din partea proiectantului și execuție lucrări în cadrul obiectivului de investiții: „ EXTINDEREA SISTEMELOR DE CANALIZARE ÎN LOCALITĂȚILE POPEȘTI, BISTRA ȘI VOIVOZI, COMUNA POPEȘTI, JUDEȚUL BIHOR”
Data publicarii: 2024-04-23 | Data licitatiei: 2024-05-15 | Tip contract: Lucrari
II.1) Obiectul achizitiei
II.1.1) Titlu:
Servicii de elaborare DTAC, PT și asigurare asistență tehnică din partea proiectantului și execuție lucrări în cadrul obiectivului de investiții: „ EXTINDEREA SISTEMELOR DE CANALIZARE ÎN LOCALITĂȚILE POPEȘTI, BISTRA ȘI VOIVOZI, COMUNA POPEȘTI, JUDEȚUL BIHOR” Numar de referinta:5398340/2024
II.1.2) Cod CPV principal:
45232150-8 Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
II.1.3) Tipul contractului:
Lucrari / Executarea
II.1.4) Descriere succinta:
Prin studiul de fezabilitate se propun a fi executate lucrări pentru extinderea sistemelor de canalizare din localitățile Popești, Bistra și Voivozi, comuna Popești. Descrierea completă a lucrărilor se regăsește în Studiul de fezabilitate aferent achiziției, parte a prezentei documentații de atribuire Valoarea estimată totală este 14.218.170,35 RON fără TVA, din care: Cheltuieli privind partea de proiectare: • Documentaţiile tehnice necesare în vederea obţinerii avizelor/acordurilor /autorizaţiilor – cap. 3.5.4: 20.000,00 RON fără TVA • Proiect tehnic şi detalii de execuţie – cap. 3.5.6: 270.000,00 RON fără TVA • Asistență tehnică din partea proiectantului – cap. 3.8.1: 110.000,00 RON fără TVA (3.8.1.1 pe perioada de execuție a lucrărilor: 70.000,00 RON fără TVA, 3.8.1.2 pentruparticipareaproiectantuluilafazeleincluseînprogramuldecontrolallucrărilordeexecuţie,avizatdecătre Inspectoratul de Stat în Construcţii:40.000,00 RON fără TVA) Cheltuieli privind partea de execuție: • cheltuieli pentru relocarea/protecția utilităților – cap. 1.4: 10.000 RON fără TVA • construcții și instalații - cap. 4.1: 12.218.170,35 RON fără TVA • Montaj utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale – cap. 4.2: 20.000,00 RON fără TVA • Utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale care necesită montaj – cap. 4.3: 1.500.000,00 RON fără TVA • Organizare de şantier – cap. 5.1: 30.000,00 RON fără TVA ( 5.1.1. Lucrări de construcţii şi instalaţii aferente organizării de şantier: 30.000,00 RON fără TVA, 5.1.2. Cheltuieli conexe organizării şantierului: 0 RON fără TVA) • Cheltuieli pentru probe tehnologice și teste – cap. 6: 40.000,00 RON fără TVA (6.1 - Pregătirea personalului de exploatare: 10.000,00 RON fără TVA, 6.2 Probe tehnologice şi teste : 30.000,00 RON fără TVA Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 12 zile. Autoritatea contractanta va raspunde solicitarilor de clarificari cu 6 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
II.1.5) Valoarea totala estimata:
Valoarea totala estimata:14218170.35 Moneda: RON
II.1.6) Informatii privind loturile:
Contractul este impartit in loturi:Nu