SURSA: SEAP. (www.e-licitatie.ro).
Intra in contul tau INFO CENTRUM pentru informatii suplimentare privind procedura (Despre organizator, Cum sa aplici, Acces la caiet de sarcini).
Descriere contract licitatie SEAPServicii de intretinere si reparaţii pentru sistemele de alarmare , antiincendiu , sisteme TV cu circuit inchis pentru centrala de dispecerizare a acestora, respectiv furnizarea pieselor de schimb si accesoriilor necesare acestora, Lot 1 si Lot 2.
Data publicarii: 2024-04-23 | Data licitatiei: 2024-05-24 | Tip contract: Servicii
II.1) Obiectul achizitiei
II.1.1) Titlu:
Servicii de intretinere si reparaţii pentru sistemele de alarmare , antiincendiu , sisteme TV cu circuit inchis pentru centrala de dispecerizare a acestora, respectiv furnizarea pieselor de schimb si accesoriilor necesare acestora, Lot 1 si Lot 2. Numar de referinta:3519925_2024_PAAP D1455922
II.1.2) Cod CPV principal:
50324100-3 Servicii de intretinere a sistemelor (Rev.2)
II.1.3) Tipul contractului:
Servicii / Servicii in afara celor cuprinse in Anexa II
II.1.4) Descriere succinta:
Servicii intretinere si reparaţii sisteme de alarmare , antiincendiu , sisteme TV cu circuit inchis, pentru centrala de dispecerizare a acestora, respectiv furnizarea pieselor de schimb si accesoriilor necesare acestora, Lot 1 si Lot 2 LOT 1: Servicii de întreținere și reparații a 9 sisteme detectie efractie, sisteme detectie incendiu sisteme TV cu circuit închis și respectiv furnizarea pieselor de schimb și accesoriilor necesare functionarii acestora – conform cerințe din caietul de sarcini LOT 2: Servicii de întreținere și reparații a 3 sisteme detectie efractie, sisteme detectie incendiu si centrala de dispecerizare a intregului sistem de alarmare si respectiv furnizarea pieselor de schimb și accesoriilor necesare functionarii acestora – conform cerințe din caietul de sarcini Prelungirea duratei de prestare a serviciilor pentru perioada 01.01.2025 – 30.04.2025 inclusiv (pentru cele doua loturi), va fi conditionata de existenta resurselor financiare alocate cu aceasta destinatie. Ofertele se vor evalua în baza tarifelor ofertate pentru manoperă. Pentru completarea corectă a propunerii financiare se va vedea sectiunea IV.4.2 Modul de prezentare al propunerii financiare Autoritatea contractantă va răspunde solicitărilor de clarificare adresate în termenul prevăzut la secțiunea I.1 (cu 12 zile înainte de data limită stabilită pentru depunerea ofertelor) cu 10 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Valoarea cumulată totală a serviciilor incluse în cele doua loturi este de 37.724,48 lei, din care estimată până la 31.12.2024 este de 25.149,66 lei fără TVA și pentru perioada 01.01.2025 - 30.04.2025 este de 12.574,82 lei fără TVA Piesele au fost estimate la valoarea de 21.343,12 lei fără TVA din care 14.228,75 lei fără TVA alocată până la data de 31.12.2024 iar restul de 7114,37 lei fără TVA reprezintă valoarea estimată ca necesară pentru piese în perioada 01.01.2025 – 30.04.2025. Valoarea estimată totală fără TVA: 59.067,60 , reprezintă valoarea totală a prezentei proceduri care cuprinde și eventualele prelungiri.
II.1.5) Valoarea totala estimata:
Intervalul intre : 39.378,41 si 59.067,60 Moneda: RON
II.1.6) Informatii privind loturile:
Contractul este impartit in loturi:Da
Pot fi depuse oferte pentru:Numarul maxim de loturi: 2
Numarul maxim de loturi care pot fi atribuite unui singur ofertant:2
Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a atribui contracte prin combinarea urmatoarelor loturi sau grupuri de loturi:-
Pot fi depuse oferte pentru:Numarul maxim de loturi: 2
Numarul maxim de loturi care pot fi atribuite unui singur ofertant:2
Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a atribui contracte prin combinarea urmatoarelor loturi sau grupuri de loturi:-