SURSA: SEAP. (www.e-licitatie.ro).
Intra in contul tau INFO CENTRUM pentru informatii suplimentare privind procedura (Despre organizator, Cum sa aplici, Acces la caiet de sarcini).
Descriere contract licitatie SEAPServicii de supervizare și dirigenție de șantier pentru obiectivele de investiții de reabilitare sistem rutier Obiect 2 - Reabilitare sis rutier pe Bdul Pache Protopopescu și Str. Traian Obiect 13 - Reabilitare sis rutier pe Bulevardul Ferdinand I, între Șoseaua Mihai Bravu și Strada Traian Obiect 15 - Reabilitare sis rutier pe Strada Dristorului între B-dul Camil Ressu și Strada Baba Novac
Data publicarii: 2024-05-07 | Data licitatiei: 2024-06-06 | Tip contract: Servicii
II.1) Obiectul achizitiei
II.1.1) Titlu:
Servicii de supervizare și dirigenție de șantier pentru obiectivele de investiții de reabilitare sistem rutier Obiect 2 - Reabilitare sis rutier pe Bdul Pache Protopopescu și Str. Traian Obiect 13 - Reabilitare sis rutier pe Bulevardul Ferdinand I, între Șoseaua Mihai Bravu și Strada Traian Obiect 15 - Reabilitare sis rutier pe Strada Dristorului între B-dul Camil Ressu și Strada Baba Novac Numar de referinta:2024/62
II.1.2) Cod CPV principal:
71310000-4 Servicii de consultanta in domeniul ingineriei si al constructiilor (Rev.2)
II.1.3) Tipul contractului:
Servicii / Servicii in afara celor cuprinse in Anexa II
II.1.4) Descriere succinta:
Obiectul contractului îl constituie achizitia de Servicii de supervizare și dirigenție de șantier pentru obiectivele de investiții de reabilitare sistem rutier: Obiect 2 - Reabilitare sistem rutier pe Bdul Pache Protopopescu și Str. Traian, conform specificațiilor din caietul de sarcini Obiect 13 - Reabilitare sistem rutier pe Bulevardul Ferdinand I, între Șoseaua Mihai Bravu și Strada Traian, conform specificațiilor din caietul de sarcini Obiect 15 - Reabilitare sistem rutier pe Strada Dristorului între B-dul Camil Ressu și Strada Baba Novac, conform specificațiilor din caietul de sarcini. Termenul limita pana la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de maxim 20 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarficare/informatiilor suplimentare in a 11-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor. Autoritatea contractantă menţionează că va răspunde la solicitările de clarificări adresate de operatorii economici până la termenul limită stabilit in Anuntul de participare. Orice solicitare de clarificări trebuie transmisă în SEAP (http://sicap-prod.e-licitatie.ro/pub).
II.1.5) Valoarea totala estimata:
Valoarea totala estimata:1898060.12 Moneda: RON
II.1.6) Informatii privind loturile:
Contractul este impartit in loturi:Nu