SURSA: SEAP. (www.e-licitatie.ro).
Intra in contul tau INFO CENTRUM pentru informatii suplimentare privind procedura (Despre organizator, Cum sa aplici, Acces la caiet de sarcini).
Descriere contract licitatie SEAPServicii de tip FULL SERVICE (CU PIESE INCLUSE), PENTRU INSTALAȚII DE REZONANȚĂ MAGNETICĂ
Data publicarii: 2024-03-29 | Data licitatiei: 2024-05-09 | Tip contract: Servicii
II.1) Obiectul achizitiei
II.1.1) Titlu:
Servicii de tip FULL SERVICE (CU PIESE INCLUSE), PENTRU INSTALAȚII DE REZONANȚĂ MAGNETICĂ Numar de referinta:63/13624359/2024
II.1.2) Cod CPV principal:
50421200-4 Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului radiologic (Rev.2)
II.1.3) Tipul contractului:
Servicii / Servicii in afara celor cuprinse in Anexa II
II.1.4) Descriere succinta:
În cadrul acestei proceduri se doreşte achiziţionarea serviciilor de mentenanta a unor echipamente medicale din dotarea sectiilor din cadrul spitalului, cu specificațiile tehnice prevăzute în Anexa nr. 1 la prezentul Caiet de sarcini și în cantităţile estimate prevăzute în Anexa nr. 2 la prezentul Caiet de sarcini. Orice solicitare de clarificări trebuie transmisă în SEAP (https://e-licitatie.ro/pub). În conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, Autoritatea Contractanta stabileste termenul limită in care operatorii economici pot adresa solicitări de clarificare, respectiv in care aceasta va răspunde tuturor solicitărilor de clarificare/ informatiilor suplimentare, dupa cum urmeaza: 1. Termenul până la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 20 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. 2. Autoritatea contractantă - achizitorul va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari in a 11 a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor. Termenul de răspuns la clarificari a fost stabilit astfel încât operatorii economici să aibă o perioadă adecvată pentru analizarea documentaţiei de atribuire şi, ulterior, pentru elaborarea ofertelor prin prisma răspunsurilor oferite de Autoritatea Contractantă - achizitorul.
II.1.5) Valoarea totala estimata:
Intervalul intre : 27.200,00 si 979.200,00 Moneda: RON
II.1.6) Informatii privind loturile:
Contractul este impartit in loturi:Nu