SURSA: SEAP. (www.e-licitatie.ro).
Intra in contul tau INFO CENTRUM pentru informatii suplimentare privind procedura (Despre organizator, Cum sa aplici, Acces la caiet de sarcini).
Descriere contract licitatie SEAP„Întocmirea documentațiilor necesare intabulării și evaluării terenurilor din domeniul public al statului, administrate de Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii, concesionate către CNCF”CFR”SA pe raza SRCF Iaşi - Lot 16”
Data publicarii: 2024-04-08 | Data licitatiei: 2024-04-25 | Tip contract: Servicii
II.1) Obiectul achizitiei
II.1.1) Titlu:
„Întocmirea documentațiilor necesare intabulării și evaluării terenurilor din domeniul public al statului, administrate de Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii, concesionate către CNCF”CFR”SA pe raza SRCF Iaşi - Lot 16” Numar de referinta:Cod unic de identificare obiect contract: 15670513__ 2024_PAAPD1470806
II.1.2) Cod CPV principal:
71354300-7 Servicii de cadastru (Rev.2)
II.1.3) Tipul contractului:
Servicii / Servicii in afara celor cuprinse in Anexa II
II.1.4) Descriere succinta:
OObiectul prezentului contract îl reprezintă achiziția de prestări servicii privind intocmirea documentatiilor necesare intabularii si evaluarii terenurilor din domeniul public al statului administrate de Ministerul Transporturilor si Infrastructurii, concesionate catre CNCF „CFR” SA pe raza SRCF Iasi. În vederea obținerii informațiilor necesare pentru elaborarea ofertei, operatorii economici vor avea posibilitatea consultării documentelor cadastrale ale entității contractante (Planuri de situație CFR), în ziua de joi a fiecărei săptămâni, între orele 12:00-15:00, la sediul Sucursalei Regionala C.F. Iași-Serviciul Tehnic de Evidență Cadastru - str. Piața Gării nr. 1, Iași (persoane de contact: Șef Serviciu Tehnic de Evidență Cadastru-Mihai Benchea, Ing. Lenuta Turcu: tel. 0232/215600 - int. 123033, 123820). Nota: Numar zile pana la care se pot solicita clarificari înainte de data limita de depunere a ofertelor: 10 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Entitatea contractanta va raspunde la solicitarile de clarificari in a 7-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor (entitatea contractanta raspunde clarificarilor intr-o singura zi). Entitatea contractanta va raspunde doar la solicitarile de clarificari adresate de operatorii economici pana la termenul limita stabilit.
II.1.5) Valoarea totala estimata:
Valoarea totala estimata:228000 Moneda: RON
II.1.6) Informatii privind loturile:
Contractul este impartit in loturi:Nu