SURSA: SEAP. (www.e-licitatie.ro).
Intra in contul tau INFO CENTRUM pentru informatii suplimentare privind procedura (Despre organizator, Cum sa aplici, Acces la caiet de sarcini).
Descriere contract licitatie SEAP„ CONSTRUIRE CAPELA SI AMENAJARI AFERENTE, SAT SAMBATENI, COMUNA PAULIS, JUDETUL ARAD„
Data publicarii: 2024-03-26 | Data licitatiei: 2024-04-16 | Tip contract: Lucrari
II.1) Obiectul achizitiei
II.1.1) Titlu:
„ CONSTRUIRE CAPELA SI AMENAJARI AFERENTE, SAT SAMBATENI, COMUNA PAULIS, JUDETUL ARAD„ Numar de referinta:3520245/2/2024
II.1.2) Cod CPV principal:
45212360-7 Lucrari de constructii de cladiri religioase (Rev.2)
II.1.3) Tipul contractului:
Lucrari / Executarea
II.1.4) Descriere succinta:
Titlu: „ CONSTRUIRE CAPELA SI AMENAJARI AFERENTE, SAT SAMBATENI, COMUNA PAULIS, JUDETUL ARAD„ Realizarea proiectului in unitati fizice si Caracteristici tehnice şi parametrii specifici obiectivului de investiţii Conform Proiectului Tehnic cu nr. 22/2020 elaborator de S.C Jarhitectura MAT S.R.L. Lucrarile vor fi executate într-o perioada de maxim 12 luni de la data primirii ordinului de incepe a lucrarilor Valoarea estimată totala a lucrarilor pentru prezentul contract„ CONSTRUIRE CAPELA SI AMENAJARI AFERENTE, SAT SAMBATENI, COMUNA PAULIS, JUDETUL ARAD„ este de 1.631.270,04 lei fara TVA, defalcată după cum urmează: 1.2 Amenajarea terenului= 168.772,68 lei 2. Asigurarea utilitatilor pentru obiectivul de investitii = 34.728,96 lei din care: 2.1.1. Alimentare cu apa= 5.678,45 lei 2.1.2. Canalizare menajera= 24.880,42 lei 2.1.3. Alimentare energie electrica= 4.170,09 lei 4.1.Constructii si Instalatii = 1.353.725,62 lei 4.2. Montaj utilaje si echipamente tehnologice functionale = 7.101,53 lei 4.3.1. Echipamente- Instalatii = 50.500,00 lei 5.1.1. Organizare de Santier = 16.441,25 lei Valoarea estimata de 1.631.270,04 lei fara TVA: NU include valoarea cheltuielilor diverse si neprevăzute Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire, cu respectarea termenului limita stabilit de autoritatea contractanta in invitatia de participare si fisa de date a achizitiei - respectiv numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor: 10 zile. Raspunsurile la solicitarile de clarificari cu privire la documentatia de atribuire vor fi transmise pe adresa de mail indicata de candidat. Autoritatea contractanta stabileste urmatoarul termen-limita in care va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare: termenul limita este: 6 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor precizata in incitatia de participare.
II.1.5) Valoarea totala estimata:
Valoarea totala estimata:1631270.04 Moneda: RON
II.1.6) Informatii privind loturile:
Contractul este impartit in loturi:Nu