
SURSA: SEAP. (www.e-licitatie.ro).
Intra in contul tau INFO CENTRUM pentru informatii suplimentare privind procedura (Despre organizator, Cum sa aplici, Acces la caiet de sarcini).
Descriere contract licitatie SEAP
SUPERVIZARE PENTRU PROIECTARE SI EXECUTIE LUCRARI IN CADRUL PROIECTULUI MODERNIZAREA PORTULUI SULINA, PERIMETRUL I - ZONA LIBERA
Data publicarii: 2020-12-31 | Data licitatiei: 2021-02-04 | Tip contract: Servicii
II.1) Obiectul achizitiei
II.1.1) Titlu:
SUPERVIZARE PENTRU PROIECTARE SI EXECUTIE LUCRARI IN CADRUL PROIECTULUI MODERNIZAREA PORTULUI SULINA, PERIMETRUL I - ZONA LIBERA Numar de referinta:3053425_2020_PAAPD1153021
II.1.2) Cod CPV principal:
71520000-9 Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
II.1.3) Tipul contractului:
Servicii / Servicii in afara celor cuprinse in Anexa II
II.1.4) Descriere succinta:
Domeniul de aplicare al Contractului îl reprezintă supervizarea proiectării și a lucrărilor din cadrul proiectului: „Modernizarea Portului Sulina, Perimetrul I – Zona Libera”, inclusiv tot restul echipamentelor necesare, utilaje mobile şi containere, incluzând toate structurile provizorii necesare pentru desfăşurarea şantierului, în conformitate cu amenajarea teritorială şi condiţiile de construire, proiectarea și construcţia făcându-se pe baza studiului de fezabilitate aprobat. În cadrul studiului au rezultat următoarele lucrări principale necesare a se realiza în cadrul proiectului: -elaborarea documentațiilor tehnice; -obținerea tuturor avizelor/acordurilor/permiselor necesare obținerii Autorizației de construire. La elaborarea documentațiilor, Contractantul va respecta conținutul cadru prevăzut de legislația în vigoare și solicitările instituțiilor abilitate pentru emiterea avizelor/ acordurilor și autorizațiilor; -execuția lucrărilor de modernizare, reabilitare, dezvoltare ale Portului Sulina, conform Caietului de Sarcini si Proiectului aprobat pentru executie; -perioada de notificare a defectelor. Termenul pana la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 15 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Entitatea Contractanta va raspunde o singura data tuturor solicitarilor de clarificari in a 11 a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor (conf. Art. 161, alin 1 din Legea 98.2016).
II.1.5) Valoarea totala estimata:
Valoarea totala estimata:4495120 Moneda: RON
II.1.6) Informatii privind loturile:
Contractul este impartit in loturi:Nu