SURSA: SEAP. (www.e-licitatie.ro).
Intra in contul tau INFO CENTRUM pentru informatii suplimentare (Despre organizator, Cum sa aplici, Acces la caiet de sarcini).
Descriere succinta licitatie:
Servicii de mentenanţă şi suport pentru aplicaţia “Salarizare”şi imprimantă fluturaşi salarizare
Data publicarii: 2025-10-10 | Data licitatiei: 2025-10-15 | Tip contract:
ServiciiDenumire contract:
Servicii de mentenanţă şi suport pentru aplicaţia “Salarizare”şi imprimantă fluturaşi salarizare
Data limita depunere oferta:
2025-10-15 23:30
Tip anunt:
Cumparari directe
|
Tip contract:
Servicii
|
Cod si denumire CPV:
72611000-6 - Servicii de asistenta tehnica informatica (Rev.2)
|
Valoare estimata:
198.600 RON
|
Descriere contract:
Obiectul contractului- Servicii de mentenanţă şi suport pentru aplicaţia de salarizare “MyStaff” şi imprimantă fluturaşi salarizare. Contractul va fi valabil de la 01.01.2026 până la 31.12.2026. Se vor presta urmat.servicii: 1)Servicii de mentenanţă şi suport pentru aplicaţia de salarizare “MyStaff”: - servicii de mentenanţă (lunar); - servicii de dezvoltare, 185 ore estimate; - servicii suport on site, 50 ore estim.; - servicii suport on call, 130 ore estim.; - serv.suport rel.munca si procese HR, 25 ore estim. 2)Servicii de mentenanţă pentru imprimanta fluturaşi salarizare Printronix P7010 (lunar): - observarea vizuală şi auditivă a funcţionării normale a imprimantei;- desfacerea şi curăţarea incintei;- inspecţie optică a pieselor electronice de pe plăcile electronice (se va observa dacă există condensatori umflați, urme de încălzire a componentelor, se va verifica starea ventilatoarelor etc.);- desfacere şi curăţare principale componente (shuttle, ansamblu ciocănele etc.);- verificare stare de uzură ciocănele şi ribbon mask;- curăţare şi ungere lagăre shuttle (la nevoie);- curăţare şi ungere ghidaje ribbon;- verificare toleranțe și aliniament ansamblu shuttle;- verificare joc la ribbon huburi; - teste de printare locale şi în comunicaţie;- corecţii ale paternului sau aliniamentului, dacă sunt necesare. Recepţia serviciilor prestate se va efectua lunar, prin întocmirea unui proces –verbal de recepţie, încheiat între prestator şi reprezentanţii Serv.Financiar din cadrul companiei.

