SURSA: SEAP. (www.e-licitatie.ro).
Intra in contul tau INFO CENTRUM pentru informatii suplimentare privind procedura (Despre organizator, Cum sa aplici, Acces la caiet de sarcini).
Descriere contract licitatie SEAPÎNFIINȚAREA UNUI CENTRU DE COLECTARE DEȘEURI PRIN APORT VOLUNTAR ÎN COMUNA ȘANDRA
Data publicarii: 2024-04-16 | Data licitatiei: 2024-05-02 | Tip contract: Lucrari
II.1) Obiectul achizitiei
II.1.1) Titlu:
ÎNFIINȚAREA UNUI CENTRU DE COLECTARE DEȘEURI PRIN APORT VOLUNTAR ÎN COMUNA ȘANDRA Numar de referinta:16513770 – 2023 – 4
II.1.2) Cod CPV principal:
45000000-7 Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.3) Tipul contractului:
Lucrari / Executarea
II.1.4) Descriere succinta:
Obiectul prezentului contract de achiziție publică constă în achiziția și contractarea lucrarilor de constructii, conform proiectului tehnic și a documentelor anexate, aferente Proiectului PNRR “ ÎNFIINȚAREA UNUI CENTRU DE COLECTARE DEȘEURI PRIN APORT VOLUNTAR ÎN COMUNA ȘANDRA” , cod proiect C3I1A0122000590, finanțat prin Planul National de Redresare si Reziliență – Componenta C3 Investitia I1.A – Infiintare Centre de colectare prin aport voluntar, derulat prin Ministerul Mediului, Apelor și Pădurilor (MMAP). Parcela studiata, identificata prin nr. C.F. 402230 și nr. top/cad 402230 este amplasată in teritoriul intravilan al comunei Șandra, Județul Timiș. Terenul are o suprafaţă totală de 39400,00 mp, o formă neregulată și este neîmprejmuit. Accesul la parcela se face direct de pe strada aflata in domeniul public. Terenul studiat este liber de construcții și se află în propietatea Comunei Şandra. Lucrarea are la bază certificatul de urbanism nr. 05 din data 09.02.2023 emis de Primăria Comunei Șandra. Cerințele specifice ale lucrărilor sunt prezentate în partea scrisa si partea desenata aflata in proiectul tehnic nr. 62ND/2023 elaborat de SC EURODRAFT PROIECT DESIGN SRL, atasat prezentei documentatii. Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 14 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. Autoritatea contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare, este in a 7 a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
II.1.5) Valoarea totala estimata:
Valoarea totala estimata:2245251.89 Moneda: RON
II.1.6) Informatii privind loturile:
Contractul este impartit in loturi:Nu