Termeni si conditii
Introducere
Bun venit la InfoCentrum. Va oferim un portofoliu de licitatii SEAP stabilite pe criterii de interes.
Cont
Daca doriti sa filtrati dupa anumite criterii sau sa accesati zona protejata a site-ului, va trebui sa deschideti un cont.
Prin deschiderea unui cont, sunteti de acord sa respectati termenii si conditiile site-ului nostru.
Pe pagina de inregistare, dand clic pe butonul „Save” din ecranul de deschidere a contului, sunteti de acord sa respectati acesti termeni si conditii.
Termenii „InfoCentrum”, „noi” sau „al/a noastra” din acesti termeni si conditii vor face referire la SC INFO CENTRUM SRL.
1. Contul dvs.
Ca urmare a acceptarii solicitarii dvs. de a deschide un cont, prin prezenta declarati (si admiteti ca ne bazam pe aceasta declaratie) urmatoarele:
- sunteti de acord sa furnizati date exacte si reale in timpul inregistrarii;
- actionati in nume propriu (respectiv sunteti reprezentantul legal sau imputernicit al companiei a caror date le furnizati) si nu in alta calitate in interesul vreunui tert;
Este responsabilitatea dvs. sa mentineti datele dvs. de contact actualizate in cont. Nerespectarea prevederii poate duce la neprimirea unor
notificări/informatii importante in legatura cu contul din partea noastra, inclusiv a unor notificari in legatura cu modificări ale termenilor si conditiilor noastre.
Dvs. sunteti unicul responsabil pentru securitatea si confidentialitatea contului dvs. In special, sunteti de acord să mentineti datele de logare (adresa de email si parola) strict confidential.
Credentialele sunt confidentiale si nu pot fi transmise tertilor.
Va angajati sa va protejati datele de logare in cont in acelasi mod in care va protejati cardurile bancare si orice nerespectare a acestei prevederi va avea loc pe proprie raspundere.
Daca o alta persoana va acceseaza contul, dvs. sunteti unica persoana raspunzatoare pentru toate actiunile acesteia, fie ca accesarea a fost
autorizata de dvs. sau nu, si prin prezenta va angajati sa ne despagubiti si sa ne exonerati de raspundere impotriva tuturor costurilor, reclamatiilor, cheltuielilor
si daunelor de orice natura izvorate in legătura cu accesarea contului de către oricare tert.
2. Suspendarea sau rezilierea
Aceasta prevedere se aplica pentru orice cont inregistrat in cazul in care constatam ca ati incalcat acesti termeni si conditii sau oricare alt acord relevant pentru activitătile dvs. pe site-ul nostru,
inclusiv daca banuim ca contul este asociat cu activitati frauduloase sau oneroase.
3. Cesiunea
Nu puteti cesiona acesti termeni si conditii tertilor.
4. Disociabilitatea
In cazul in care oricare dintre prevederile acestor termeni si conditii este considerata inaplicabila sau nevalida de orice autoritate competenta, prevederea respectiva va fi modificata pentru a putea fi pusa in
aplicare in sensul intentiei textului initial, in cea mai mare masura permisa de legislatia aplicabila.
Valabilitatea si aplicabilitatea celorlalte prevederi ale acestor termeni si conditii nu vor fi afectate.
5 Modificările
Ne rezervam dreptul de a modifica in orice moment acesti termeni si conditii, orice noi prevederi intra in vigoare la momentul afisarii/publicarii pe site.
6. Conditii referitoare la licitatii
Functionarea serviciilor
Sunteti responsabil(a) sa intelegeti continutului site-ului nostru si modul in care functioneaza serviciile informationale.
Ne rezervam dreptul de a schimba formatul serviciilor pentru a le imbunatati.
7. Erori/omisiuni
SC INFO CENTRUM SRL depune toate eforturile pentru a se asigura că nu comite erori sau omisiuni cand publica licitatiile pe site si nu isi asuma responsabilitatea pentru orice pierdere (directa sau indirecta) suferita de dvs. in urma unei probleme de natura tehnica, a unor probleme ce tin de sistem sau a unei erori umane.
8.Conditii referitoare la noi
Factori in afara controlului rezonabil
Fara a aduce atingere obligatiilor noastre de furnizare online a serviciilor informationale, nu suntem raspunzători
pentru pierderi sau daune pe care le puteti suferi din cauza: cazurilor de forta majora, intreruperii alimentării cu energie electrica, server "outage"/"downtime" sau site-ul nu poate fi accesat pentru o anumita perioada, oricare alte intarzieri in furnizarea serviciilor informationale, probleme provocate de terti sau factori care se afla in afara controlului nostru.
Nu suntem raspunzători pentru defectarea echipamentelor sau a software-ului, indiferent de cauze,
de locatie sau de administrare, fie ca se afla sub controlul nostru direct sau nu, care pot impiedica functionarea serviciilor, pot impiedica accesul dvs. la cont sau sa vizualizati licitatiile, ori va pot impiedica sa ne contactati.
9. Limitarea raspunderii
Licitatiile sunt afisate pe site-ul nostru pentru 30 zile, indiferent de data licitatiei.
Licitatiile publicate pe site-ul nostru sunt informatii publice preluate din diverse surse. SEAP-SICAP - www.e-licitatie.ro , Achizitii beneficiari privati - site-ul MFE , Licitatii europene RO - site-ul TED Europa
Va rugam sa luati la cunostinta ca aceste date pot sa fie inexacte.
Daca va bazati pe aceste date privind licitatiile pentru a participa la proceduri, faceti acest lucru in totalitate pe propriul risc.
SC INFO CENTRUM SRL ofera aceste date CA ATARE si nu ofera nici o garantie cu privire la exactitatea, integralitatea sau actualitatea unor
astfel de date si nu isi asuma responsabilitatea pentru orice pierdere (directa sau indirecta) suferita de dvs, ca rezultat al increderii in astfel de date.
10. Tarife
Preturile afisate pe site sunt in lei (RON) pentru un domeniu (un criteriu de interes). Nu suntem platitori de TVA.
11. Prevederi finale.
Orice neintelegere in legatura cu executarea contractului de colaborare va fi rezolvata pe cale amiabila intre parti.
Daca o astfel de rezolvare nu e posibila, litigiul va fi solutionat de instantele judecatoresti competente din judetul Mures.
Politica de confidentialitate
Prezenta politica se aplica site-ului Infocentrum, sau serviciilor noastre care fac trimitere la aceasta politica (denumite colectiv „serviciile” noastre).
Informatiile pe care le colectam pentru furnizarea serviciilor informationale in sprijinul mediului de afaceri
Informatii pe care ni le furnizezi:
Colectam informatii despre compania dvs. in timpul procesului de inregistrare a contului (“contul meu”) pentru oricare dintre serviciile noastre. Aceste informatii sunt publice si pot include, dar nu sunt limitate la, numele companiei, date de identificare CUI si J (registrul comertului), adresa postala, adresa de e-mail, numarul de telefon al companiei, si orice alte detalii care iti pot fi solicitate in scopul inregistrarii si/sau continuarii utilizarii serviciilor noastre.
Informatii suplimentare colectate:
De asemenea, putem colecta urmatoarele informatii:
-
date de localizare si alte date de comunicatii (inclusiv adresa IP si tipul de browser) colectate prin folosirea serviciilor de catre tine;
-
configurarea contului dvs. Domeniile de licitatii configurate de dvs. in cont si perioada solicitata; informatii derivate, bazate pe activitatea de creare de profiluri
-
nu colectam informatii despre carduri bancare, tranzactiile de plata se realizeaza exclusiv prin transfer bancar in contul Info Centrum sau online prin procesatori de plata autorizati.
Preferinte de marketing si comunicare
In functie de preferintele dvs. privind configurarea contului de utilizator, pentru conturile active (plata confirmata) oferim posibilitatea de a va inscrie la buletinul de alerte zilnice licitatii pe email pentru criteriile de interes alese de dvs. si pe perioada aferenta. Oferim de asemenea si posibilitatea dezabonarii de la buletinul zilnic informativ cu alerte licitatii pe email.
Obligatii legale si de reglementare:
Este posibil sa ni se solicite sa folosim si sa pastram informatiile companiei dvs. furnizate la momentul inregistrarii contului in scopuri legale si de conformitate, pentru prevenirea pierderilor - in conformitate cu interesele noastre legitime, si/sau detectarea sau investigarea unei infractiuni ori fraude. De asemenea, este posibil sa utilizam informatiile companiei dvs. in scopuri de securitate a informatiilor si a contului dupa cum vom considera necesar sau adecvat, inclusiv:
(a) in temeiul legislatiei aplicabile, care poate include legi din afara tarii tale de resedinta si
(b) pentru a raspunde solicitarilor instantelor de judecata, agentiilor de aplicare a legii, agentiilor de reglementare si altor autoritati publice, care pot include astfel de autoritati din afara tarii tale de resedinta.
Cum sunt partajate aceste informatii
Furnizorii de servicii terti si partenerii nostri:
Include; asistenta clienti, tehnologia informatiei, gazduirea site-ului – hosting, plati, vânzari, marketing, analiza datelor, cercetare si sondaje.
Terti din motive legale:
Vom partaja informatiile companiei dvs. in situatiile in care consideram ca este necesar acest lucru, cum ar fi:
-
Pentru a ne conforma oricaror obligatii legale si a raspunde solicitarilor din partea autoritatilor, inclusiv autoritatile de aplicare a legii si alte autoritati publice, pot include astfel de autoritati si din afara tarii tale de resedinta;
-
In caz de fuziune, restructurare, asociere in participatiune, achizitie, cesiune, transfer, vânzare sau alta dispozitie a activitatii, activelor sau actiunilor noastre, integral sau partial (inclusiv in legatura cu orice proceduri de faliment sau de natura similara);
-
Pentru a ne proteja drepturile, utilizatorii, sistemele si serviciile.
Pastrarea informatiilor (datele companiei)
a) Pastrarea
Pastram datele companiei dvs. pe care ni le furnizati (“contul meu”) atât timp cât avem nevoie de ele in mod rezonabil, in scopuri legale si comerciale. Sub rezerva de a nu avea o cerinta de ordin legal sau de reglementare sau un motiv de gestionare a riscurilor pentru a-ti pastra informatiile pe o perioada mai indelungata, datele companiei dvs. nu vor fi pastrate pe o perioada mai mare de 5 ani de la inchiderea contului. Inchiderea contului reprezinta notificarea dvs. scrisa (e-mail) prin care solicitati discontinuitatea si/sau dezabonarea de la serviciile noastre informationale, contul dvs. trecand intr-o stare pasiva/ inactivitate - temporar sau pe toata aceasta perioada de 5 ani.
b) Dreptul la stergere:
Ne poti solicita sa-ti stergem contul mai repede de 5 ani, când nu exista niciun motiv intemeiat pentru continuarea prelucrarii in scopuri comerciale. Solicitarea dvs. va fi procesata in cel mai scurt timp posibil, contul dvs. va fi sters in maxim 14 zile calendaristice de la primirea solicitarii de incetare a colaborarii si stergere a contului.
Pentru orice solicitari legate de termeni si conditii sau politica de confidentialitate, te rugam sa ne contactezi via e-mail la adresa: [email protected]
Data ultimei revizuiri 27.06.2018