Termeni și condiții INFOCENTRUM.RO
Versiune actualizată la data de 14.08.2024
INTRODUCERE
Bun venit la INFO CENTRUM. Vă oferim zilnic servicii informaționale pe piața de licitații publice și private din Romania, printr-un portofoliu de licitatii stabilite pe criterii de interes.
TERMENII ȘI CONDIȚIILE DE UTILIZARE A CONTULUI
Înainte de a putea utiliza serviciile noastre cu abonament, trebuie să deschideți un cont și să vă abonați.
Citiți cu atenție termenii și condițiile înainte de a deschide un cont.
Vă mulțumim pentru accesarea infocentrum.ro (denumit în continuare „Platforma” , "site" și/sau „Info Centrum”). Accesarea sau utilizarea INFO CENTRUM este supusă acestor termeni si conditii, acord online între dvs. pe de o parte, și SC INFO CENTRUM SRL (denumită în continuare „Compania”, „Noi”), pe de altă parte.
Contractul Online de Utilizare este valabil din momentul începerii utilizării Info Centrum. Continuarea utilizării Platformei reprezintă confirmarea faptului că sunteți de acord cu termenii și condițiile de mai jos. În situația în care nu sunteți de acord cu acesti Termeni și Condiții (denumite în continuare “Condițiile”), trebuie să opriți utilizarea Platformei, Contractul de Utilizare încetând. Prin utilizarea acestui site și/sau serviciu, considerăm că ați citit și ați înțeles pe deplin acordul și indicați acceptarea termenilor acestui acord.
Termenii și condițiile se aplică pentru întreaga durată de utilizare, durata reînoindu-se cu fiecare accesare, respectiv utilizare a Info Centrum pe perioada de colaborare. În plus, în situația nerespectării Condițiilor, putem în orice moment să suspendăm sau reziliem contul, sau să vă oprim accesul la serviciilor noastre.
Condițiile trebuie citite la fiecare utilizare și verificate pentru orice actualizări, ultima versiune fiind cea care se aplică întotdeauna.
CONT
Dacă doriți să filtrați după anumite criterii sau să accesați zona protejată a site-ului, va trebui sa deschideti un cont și să vă abonați.
Prin deschiderea unui cont, sunteți de acord să respectați termenii și condițiile site-ului.
Pe pagina de înregistare, dând clic pe butonul „Înregistrare” din ecranul de deschidere a contului, sunteți de acord să respectați acesti termeni și condiții.
Termenii „InfoCentrum”, „noi” sau „al/a noastra” din acesti termeni si conditii vor face referire la SC INFO CENTRUM SRL.
CONTUL DVS.
Ca urmare a acceptarii solicitarii dvs. de a deschide un cont, prin prezenta declarati (si admiteti ca ne bazam pe aceasta declaratie) urmatoarele:
- sunteti de acord sa furnizati date exacte si reale in timpul inregistrarii;
- actionati in nume propriu (respectiv sunteti reprezentantul legal sau imputernicit al companiei a caror date le furnizati) si nu in alta calitate in interesul vreunui tert;
Este responsabilitatea dvs. sa mentineti datele dvs. de contact actualizate in cont. Nerespectarea prevederii poate duce la neprimirea unor notificări/informatii importante in legatura cu contul din partea noastra, inclusiv a unor notificari in legatura cu modificări ale termenilor si conditiilor noastre.
Dvs. sunteti unicul responsabil pentru securitatea si confidentialitatea contului dvs. In special, sunteti de acord să mentineti datele de logare strict confidentiale.
Credentialele sunt confidentiale si nu pot fi transmise tertilor.
Va angajati sa va protejati datele de logare in cont in acelasi mod in care va protejati cardurile bancare si orice nerespectare a acestei prevederi va avea loc pe proprie raspundere.
Daca o alta persoana va acceseaza contul, dvs. sunteti unica persoana raspunzatoare pentru toate actiunile acesteia, fie ca accesarea a fost autorizata de dvs. sau nu, si prin prezenta va angajati sa ne despagubiti si sa ne exonerati de raspundere impotriva tuturor costurilor, reclamatiilor, cheltuielilor si daunelor de orice natura izvorate in legătura cu accesarea contului de către oricare tert.
Utilizatorul/Abonatul:
Va lua toate măsurile de precauție necesare asupra credentialelor pentru a preveni utilizarea neautorizată a Contului de utilizator.
Despăgubește Compania împotriva tuturor răspunderilor, pretențiilor, acțiunilor, proceselor, procedurilor, cererilor, pierderilor, daunelor, costurilor, taxelor și cheltuielilor suferite direct sau indirect (inclusiv neglijența din partea Clientului) care decurg din utilizarea Serviciului de către Client.
1. UTILIZAREA INFOCENTRUM.RO
1.1 Site-ul poate fi utilizat din țară sau din afara țării în vederea obținerii de informații privind licitatiile. Pentru o colaborare pe baza de abonament, Clientul - persoana juridica trebuie sa fie inregistrata fiscal in Romania.
1.2 Pe site veți putea citi și/sau vizualiza/ acces la licitatii in desfasurare si știri recente din/cu tematică economică, cu titlul de exemplu, dar fără a ne limita la: investitii, licitatii publice, achizitii publice, vanzari, inchirieri, etc.
2. LIMITARI SI DISPONIBILITATE
2.1 Sunteți de acord cu utilizarea INFOCENTRUM doar pentru scopul stabilit și permis de Contractul de Utilizare și numai în măsura permisă de lege.
2.2 Compania nu garantează că utilizarea serviciului va fi neîntreruptă sau fără erori și sunteți de acord că la anumite intervale de timp serviciul poate fi suspendat pentru perioade limitate de timp, de ex. mentenanta, sau nedefinite de timp, in situatii exceptionale, conform Condițiilor.
2.3 Înțelegeți și declarați că sunteti de acord că site-ul INFOCENTRUM este furnizat “ca atare” și “așa cum este disponibil”. Compania își declină în mod expres orice garanții referitoare la utilizarea Platformei, inclusiv garanții referitoare la (i) satisfacerea de către Platformă a cerințelor dvs; (ii) funcționarea neîntreruptă și fără erori a Platformei; (iii) acuratetea, corectitudinea și fiabilitatea informațiilor.
2.4 Putem suspenda sau retrage Platforma. Platforma noastră e disponibilă in mod gratuit pe interfata publica fara cont, sau acces contracost cu un cont de utilizator pe baza de abonament. Nu garantăm că Platforma noastra (sau orice conținut) va fi întotdeauna disponibila sau neîntrerupta. Putem suspenda, retrage sau restricționa disponibilitatea in intregime sau a oricărei părți a Platformei noastre din motive comerciale și/sau operaționale.
2.5 Nu avem nicio răspundere față de dvs. pentru orice pierdere directă sau indirectă (cum ar fi pierderea profitului, pierderea afacerii, întreruperea activității sau pierderea oportunității de afaceri) pe care le puteți suferi ca urmare sau în legătură cu orice utilizare a Platformei noastre.
2.6 Recunoașteți și sunteți de acord că nu suntem responsabili pentru nicio neexecuție, întârziere în performanță, erori tehnice sau umane, omisiuni, daune, pierderi, cheltuieli sau pretenții care pot fi cauzate de orice eveniment care nu este controlul nostru rezonabil, care ne împiedică să publicam licitatii sau îndeplinirea oricăreia dintre obligațiile noastre conform acestor termeni de utilizare.
3. CONTINUTUL INFOCENTRUM
3.1 Prin noțiunea de conținut înțelegem, cu titlul de exemplu, dar fără a ne limita la: articole, informatii, anunturi de licitatii, stiri licitatii, texte, materiale, bannere publicitare audio sau video, imagini, puse la dispoziția utilizatorilor de către Noi sau terti. Uneori, poate include și conținut care este deținut sau controlat de către terți și pentru care avem permisiunea de a vi-l pune la dispoziție.
3.2 INFOCENTRUM caută în mod continuu să îmbunătățească Site-ul și serviciile oferite. Compania își rezervă dreptul, la discreția sa, de a face modificări în orice parte a Site-ului. În ceea ce privește orice Servicii de abonament, ne vom asigura că orice modificări nu scad semnificativ funcționalitatea acestor servicii.
3.3 Stirile, articolele, licitatiile și informațiile găzduite nu reprezintă opinia Companiei și sunt prezentate din punct de vedere obiectiv și informativ.
3.4 Conținutul nu este in mod neaparat adecvat pentru publicul tânăr sau persoane fizice, cu exceptia scopului la informare, de ex. jurnalistic, publicistic, ci mai degraba continutul INFOCENTRUM se adreseaza in general intreprinzatorilor, mediului de afaceri si/sau mass media.
3.5 In vederea participării la procedurile de licitații, nu vă bazați exclusiv pe informațiile de pe platformă, fără a consulta și sursa originală.
3.6 Conținutul de pe Platforma noastră e oferit doar in scopurile de informare; informații succinte. Nu este destinat să constituie orice sfaturi sau indicații pe care să vă bazați. În special, nu trebuie să vă bazați pe acuratețea sau sincronizarea oricăror date sau pe orice informații sau declarații conexe furnizate pe Platformă. Cautati să obțineți informații sau recomandari de specialitate, respectiv informații de pe sursa originală înainte de a lua orice acțiune sau de a vă abține de la orice acțiune pe baza conținutului de pe Platforma noastră.
3.7 Deși depunem eforturi rezonabile pentru a actualiza informațiile de pe Platformă, nu facem nicio declarație sau garanție, explicită sau implicită, că acest conținut de pe Platforma noastră e exact, complet sau actualizat.
4. ABONAMENTE. TARIFE ACCES PLATFORMA
4.1 Testarea serviciului. Perioada de 1 luna contracost.
Cu exceptia Serviciilor fără abonament, INFO CENTRUM nu oferă perioadă de probă sau de testare. Orice companie poate alege cea mai avantajoasa ofertă la abonare, sau promotie de bun venit, de ex. Comanda pe perioada minima de 1 luna, in scopurile de testare a serviciului. Ulterior, oferim posibilitatea unei colaborari pe termen lung la o comanda ferma, dupa expirarea perioadei de testare a serviciului.
4.2 Servicii fără abonament:
4.2.1 Site-ul INFOCENTRUM poate fi accesat gratuit, cu excepția conținutului pentru care este necesar un cont de utilizator si abonament. Ca atare, Clientul înțelege că accesul la anumite funcții ale site-ului poate fi restricționat sau accesibil doar anumitor categorii de utilizatori.
4.2.2 În ceea ce privește Serviciile fără abonament, INFOCENTRUM poate modifica sau adăuga la acest Acord ca urmare a politicii noastre de actualizare și îmbunătățire a Site-ului sau din motive de securitate, legale sau de reglementare. INFOCENTRUM vă va notifica cu privire la orice modificări sau completări. Dacă nu sunteți de acord să fiți legat de aceste modificări, nu ar trebui să mai utilizați Site-ul după ce ați primit notificarea. Astfel de modificări nu vor afecta niciun contract online care se referă la Serviciile cu abonament aflate în desfășurare pe care le aveți cu INFOCENTRUM la momentul modificărilor.
4.3 Servicii cu abonament:
4.3.1 Pentru companiile care doresc să acceseze partea protejată a site-ului, preturile standard si/sau promotionale afisate pe site sunt in lei (RON) pentru un domeniu (un criteriu de interes) sau la pachet, in functie de tipul de abonament sau promotie. INFOCENTRUM, prin afisare, poate face modificări oricăror pachete de abonament, servicii oferite pe Site sau prețurilor aplicabile pentru orice astfel de servicii, în orice moment, fără notificare prealabila. Nu suntem platitori de TVA.
4.3.2 Abonamente disponibile: 1 luna, 3 luni, 6 luni, 12 luni.
4.3.2 In scopurile de informare, orice abonat poate sa notifice INFO CENTRUM cu privire la licitatiile de interes conform profilului afacerii Clientului.
4.3.3 Toate cererile de abonare sunt supuse acceptării de către noi. Obligația noastră de a furniza serviciile informationale pe baza tip abonament nu va intra în vigoare până cand comanda este inregistrata la noi și plata este confirmată sau validată.
4.4 Politica de livrare:
4.4.1 Pe măsură ce oferim informații privind licitații online si/sau offline, serviciile sunt activate de regula in 10 minute de la primirea dovezii/confirmarea plății. O dată activate serviciile, clienții au acces la partea protejata a siteului.
4.4.2 Plata se efectueaza prin transfer bancar pe baza facturii proforme emise de INFO CENTRUM si trimise pe email Clientului, sau alternativ clientul poate efectua transfer bancar in contul bancar INFO CENTRUM dupa agreearea pretului. Acceptam si plata prin Paypal conform afisarii pe site dupa logare.
4.4.3 Durata
Contractul de servicii de cont se încheie pe o perioada determinată începând de la activarea Contului si poate fi încetat in conformitate cu regulile urmatoare.
4.4.4 Politica privind conturile inactive
Prin cont inactiv se intelege acel cont ce nu detine minim 1 abonament activ si Utilizatorul nu a accesat Contul timp de mai mult de 30 zile. Dreptul de a inchide Contul inactiv (la solicitarea Utilizatorului sau de catre INFO CENTRUM conform cu regulamentul) nu va afecta dreptul Utilizatorului de a solicita ulterior fie redeschiderea contului sau re-inregistrarea.
4.4.5 Retragerea Utilizatorului
Inchiderea unui Cont inactiv este posibila astfel:
(i) de catre INFO CENTRUM in cazul in care Utilizatorul nu detine un abonament activ si nu a accesat Contul timp de mai mult de 30 zile; dupa notificare prealabila (vom depune toate eforturile pentru a va trimite o astfel de notificare).
(ii) la solicitarea Utilizatorului prin transmiterea catre Furnizor a unei notificari privind inchiderea contului la adresa de email: [email protected]
(iii) la solicitarea Utilizatorului prin transmiterea postala/prin curierat catre Furnizor a unei scrisori privind inchiderea contului in scris, la adresa fizica a Furnizorului;
In momentul inchiderii Contului de utilizator, acest contract online încheiat intre INFO CENTRUM si Utilizator referitor la serviciile furnizate în cadrul Website-ului, va fi considerat expirat.
4.4.6 Incetarea contractului
INFO CENTRUM are dreptul de a sterge contul de utilizator în cazul în care Utilizatorul:
a) detine contul inchis timp de mai mult de 3 de luni si nu a solicitat redeschiderea contului, sau nu a notificat Furnizorul privind intentia unei posibile colaborari viitoare. In acest caz, Furnizorul isi rezerva dreptul de a sterge respectivul Cont, fara o alta notificare prealabila, inclusiv toate datele de cont, ceea ce inseamna ca Utilizatorul nu il mai poate accesa si utiliza.
b) in pofida notificărilor transmise de catre INFO CENTRUM privind Contul Inactiv (Retragerea Utilizatorului), Utilizatorul continua sa actioneze neconform sau sa nu actioneze deloc.
Utilizatorul poate sa-si exprime in mod scris disponibilitatea de a continua utilizarea Contului in aceasta perioada dintre Notificare - Retragerea Utilizatorului si pana la Incetarea contractului. Dreptul INFO CENTRUM de a inceta contractul nu limiteaza posibilitatea Utilizatorului de a se reinregistra in viitor in cadrul Serviciului.
Dupa stergerea Contului, fapt ce presupune implicit rezilierea contractului online de Cont, Utilizatorul pierde totodata accesul la informatiile furnizate sau generate in cursul utilizarii Serviciului.
4.5 Politica de rambursare și anulare:
4.5.1 Toti utilizatorii declară si sunt de acord să trimită Comandă fermă. Este interzisă trimiterea unei comenzi de Abonare fără un interes real. Acest lucru poate duce la Retragerea Utilizatorului (inchiderea contului). Termenul de plată a facturii e de maxim 3 zile lucratoare de la trimiterea-primirea facturii emise de INFO CENTRUM.
4.5.2 In momentul in care un abonament este activat pentru orice utilizator/comandă, acesta decurge firesc pana la data de expirare indicată de sistem.
4.5.3 Nicio sumă achitată nu va fi rambursată. A se vedea prevederile art. 4.1 Testarea serviciului. In cazul in care, pe perioada de Abonare, INFO CENTRUM nu va mai putea furniza serviciul informational, din orice motiv, Utilizatorul are la dispozitie 14 zile calendaristice de la intreruperea serviciului informational, sa solicite rambursarea partiala. Utilizatorul accepta faptul INFO CENTRUM va rambursa doar diferenta de pret, respectiv echivalentul sumei pentru perioada neacoperita din cadrul Serviciilor de abonare (cu plata) si in termen de pana la 90 zile calendaristice de la primirea solicitarii scrise de rambursare diferenta de pret din partea Utilizatorului.
4.5.5 Acest Acord va rămâne în vigoare în timp ce utilizați site-ul, Serviciul informational și/sau sunteți abonat sau in curs de abonare si pana la Retragerea Utilizatorului, respectiv Incetarea contractului. Vă puteți rezilia oricând calitatea de abonat. INFOCENTRUM vă poate de asemenea suspenda sau rezilia contul si pierdeti calitatea de abonat si toate beneficiile contului in cazul anularii sau incalcarii acordului.
4.5.6 Prin utilizarea Serviciului nostru informational și devenind Abonat, recunoașteți că INFOCENTRUM își rezervă dreptul de a percepe taxe pentru Serviciu și Compania are dreptul de a rezilia un cont în cazul în care clientul ar încălca acest acord sau nu plătește pentru Serviciu, conform cerințelor noastre de abonare/furnizare serviciu informational.
4.5.7 INFO CENTRUM nu reiinoieste in mod automat abonamentele la scadenta/expirare. Nu există nicio obligatie să anuntati INFO CENTRUM in "termen util" (inainte de expirare) că nu doriti prelungirea automată a abonamentului sau acces la servicii. Drept urmare INFO CENTRUM nu va obligă să achitati si alte sume ulterioare in cazul in care nu ne notificati de o renuntare la abonament inainte de expirare sau la scadentă.
5. CONDITII REFERITOARE LA LICITATII
5.1 Functionarea serviciilor
5.1.1 Sunteti responsabil(a) sa intelegeti continutului site-ului nostru si modul in care functioneaza serviciile noastre informationale.
5.1.2 Ne rezervam dreptul de a schimba formatul serviciilor pentru a le imbunatati.
5.2 Licitatii pe email
5.2.1 In lipsa unor mentiuni privind pretul in cadrul abonamentelor listate, serviciul licitatii pe email este gratuit. A se vedea fiecare tip de abonament. Valabil doar pentru abonati, necesita cont activ. Serviciul este disponibil si oferit "CA ATARE" . Transmitere 1x / zi, de luni - vineri intre orele 15:30 - 16:00. Privind livrarea, nu pot exista niciodată garantii in ceea ce priveste respectarea intervalului de timp stabilit, sau ca nu vor exista intarzieri luand in considerare situatiile in care intervalul e depasit din motive tehnice sau in afara controlului nostru rezonabil.
5.2.2 Serviciul licitatii pe email nu este garantat, se supune termenilor si conditiilor Promotiilor de pe site in scopurile de abonare, fiind disponibil sau indisponibil, in functie de tipul de abonament, numar domenii si/sau perioada.
6. Nota de informare:
6.1 Catalogul electronic SEAP
6.1.1 Achizitiile initiate din catalogul electronic SEAP nu reprezinta obiectul/scopul nostru privind preluarea avand in vedere legatura dintre autoritatea contractanta si operator economic e deja initiata astfel in mod direct intre parti. (Selectarea de catre autoritatea contractanta a operatorilor economici către care vor fi transmise notificări privind inițierea achiziției directe).
6.1.2 Recomandam tuturor operatorilor economici sa isi publice oferta comerciala in Catalogul electronic din SEAP, cu preturile actualizate in mod constant pentru toate pozitiile respective de catalog.
7. ERORI / OMISIUNI
7.1 SC INFO CENTRUM SRL depune toate eforturile pentru a se asigura că nu comite erori sau omisiuni cand publica licitatiile pe site si nu isi asuma responsabilitatea pentru orice pierdere (directa sau indirecta) suferita de dvs. in urma unei probleme de natura tehnica, a unor probleme ce tin de sistem sau a unei erori umane.
7.2 Ne veți informa cât mai curând posibil, imediat ce luați cunoștință de orice erori referitoare la contul dvs. sau în cazul în care veți întampina dificultăți la afișare în contul dvs. ca urmare a unei erori umane sau a unei defecțiuni tehnice.
8. CONDITII REFERITOARE LA NOI
8.1 Factori in afara controlului rezonabil
8.1.1 Fara a aduce atingere obligatiilor noastre de furnizare online a serviciilor informationale, nu suntem raspunzători pentru pierderi sau daune pe care le puteti suferi din cauza: cazurilor de forta majora, intreruperii alimentării cu energie electrica, server "outage"/"downtime" sau site-ul nu poate fi accesat pentru o anumita perioada, oricare alte intarzieri in furnizarea serviciilor informationale, probleme provocate de terti sau factori care se afla in afara controlului nostru.
8.1.2 Nu suntem raspunzători pentru defectarea echipamentelor sau a software-ului, indiferent de cauze, de locatie sau de administrare, fie ca se afla sub controlul nostru direct sau nu, care pot impiedica functionarea serviciilor, pot impiedica accesul dvs. la cont sau sa vizualizati licitatiile, ori va pot impiedica sa ne contactati.
9. LIMITAREA RASPUNDERII
9.1 Licitatiile sunt afisate pe site-ul nostru pentru 30 zile, indiferent de data licitatiei (deschiderea ofertelor).
9.2 Licitatiile publicate pe site-ul nostru sunt informatii publice preluate din diverse surse, de ex. dar fara a se limita la SEAP-SICAP, achizitii beneficiari privati - site-ul MFE, TED, diverse siteuri de profil, etc.
9.3 Va rugam sa luati la cunostinta ca aceste date pot sa fie inexacte.
9.4 Daca va bazati pe aceste date privind licitatiile pentru a participa la proceduri, faceti acest lucru in totalitate pe propriul risc.
9.5 SC INFO CENTRUM SRL ofera aceste date CA ATARE si nu ofera nici o garantie cu privire la exactitatea, integralitatea sau actualitatea unor astfel de date si nu isi asuma responsabilitatea pentru orice pierdere (directa sau indirecta) suferita de dvs, ca rezultat al increderii in astfel de date.
9.6 Compania nu face nicio declarație sau garanție cu privire la acuratețea informațiilor furnizate sau livrarea sau transmiterea serviciului și orice garanții și declarații privind orice alte condiții, cu excepția cazului si a modului în care sunt detaliate pe acest site din partea Companiei, sunt excluse în mod expres, cu excepția cazului în care se prevede altfel prin termenii de furnizare. INFO CENTRUM nu oferă nicio garanție că va oferi clientului serviciu informational cu acoperire 100%. Pot exista anumite circumstanțe în care putem omite unele licitații din motive neprevăzute, cum ar fi tehnice, umane sau timpul de la aparitie pe sursa pana la data limita e prea scurt si licitatia nu a putut fi preluata intr-un interval de timp rezonabil.
9.7 Serviciul este furnizat pentru Utilizator, iar Compania nu își asumă nicio responsabilitate și declină orice răspundere pentru orice daune sau pierderi suferite care decurg din utilizarea serviciului INFOCENTRUM.
10. Link-uri Terțe
Ocazional, putem publica/afișa/furniza continut sponsorizat prin link-uri către platforme/website-uri exploatate de către terți. Nu suntem responsabili pentru modalitatea în care dvs. le utilizați. Aceste website-uri pot avea propriile lor condiții și politici de utilizare pe care aveți obligația să le citiți și analizați. În plus, nu garantăm și nu răspundem pentru nicio platformă/website pentru care furnizăm link-uri prin intermediul INFOCENTRUM. Acest lucru nu înseamnă că avem o legătură directă cu site-ul respectiv sau că trebuie să prezumați asocierea sau afilierea INFOCENTRUM la/cu acele platforme/site-uri, în special acolo unde existența acestei relații stabilită in mod direct intre părți nu a fost confirmată de către noi.
11. Protecția antiphishing
11.1 INFOCENTRUM nu transmite prin e-mail sau SMS mesaje de tip alertă, de verificare, de solicitare informații, solicitare de abonare sau mesaje care conțin linkuri, programe, aplicații sau redirecționări către diferite site-uri prin care le sunt cerute abonaților date cu caracter personal sau orice alte informații despre aceștia.
11.2 Mesaje de acest tip provin de la adrese de e-mail inexistente sau contrafăcute în vederea obținerii în mod fraudulos de informații confidențiale. În scopul prevenirii oricăror posibile fraude sau tentative de frauda, vă rugăm să nu urmați și să nu dați curs solicitărilor conținute de acest tip de mesaje.
12. Modificări ale Platformei
Ne rezervăm dreptul de a schimba formatul, paginile, conținutul sau caracteristicile tehnice ale oricărui aspect al Platformei, în orice moment, în funcție de oportunitățile tehnice și comerciale analizate și în funcție de avansul tehnologic. În aceste condiții, acceptați că vă puteți afla în împosibilitatea accesarii sau utilizării Platformei pe întreaga perioadă a modificărilor sau ulterior. Orice noi prevederi intra in vigoare la momentul afisarii/publicarii pe site in sectiunea relevanta.
13. Suspendarea sau rezilierea
13.1 Aceasta prevedere se aplica pentru orice cont inregistrat in cazul in care constatam ca ati incalcat acesti termeni si conditii sau oricare alt acord relevant pentru activitătile dvs. pe site-ul nostru, inclusiv daca banuim ca contul este asociat cu activitati frauduloase sau oneroase.
13.2 Activitatile interzise vor include, dar nu se limitează la:
a) „Inducere în eroare” - transmiterea de informații care nu corespund adevărului în timpul înregistrării sau ulterior, in timpul reînnoirii perioadei de colaborare, pentru a ascunde o situație care, dacă ar fi fost cunoscută, ar fi condus la refuzul acceptării sau reînnoirea perioadei de colaborare;
b) „Uzurparea identității” - identitate falsă. În cazul în care avem motive întemeiate să bănuim că ați deschis mai multe conturi pe care le puteți opera, chiar dacă al doilea sau următorul cont sunt deschise sub nume diferite;
c) „Înșelăciune” - Dacă, după părerea noastră rezonabilă, ați deschis contul sau ați folosit în alt mod Serviciile fără un interes real, intenție reală sau scop;
d) "Terță parte” - dacă în mod intenționat sau neintenționat permiteți altcuiva să vă acceseze sau folosească Contul;
e) „Activitate frauduloasă” - Orice formă de activitate frauduloasă/ilegală/improprie; exploatare a erorilor site-ului, disfuncționalități sau întreruperi, utilizarea software-ului pentru a obține un avantaj, accesarea neautorizata a sectiunii protejate a siteului care altminteri presupune abonament;
f) „Acces neautorizat” - Interferență neautorizată cu sau fără perturbarea funcționării Site-ului sau a echipamentelor sau rețelelor conectate la INFOCENTRUM; orice incercari sau acțiuni de natură care afectează buna funcționare a siteului, precum si orice alte incercari sau actiuni de a accesa partea protejata a siteului in mod ilegal, nepermis sau fara abonament;
14. Prevederi generale:
14.1 Compania își rezervă dreptul de a:
Stabili modalitatile de acces la serviciu;
Înceta oferirea serviciului după notificare;
Înceta acest acord și serviciul către Utilizator in cazul in care clientul încalcă acest acord sau furnizează informații false sau înșelătoare cu privire la acest acord sau Compania consideră că Utilizatorul sau orice persoană care accesează contul poate utiliza serviciul într-un fel ce ar constitui o încălcare a prezentului acord.
14.2 În cazul unei încălcări de către Client a acestor Termeni și Condiții, Compania își rezervă dreptul de a rezilia imediat accesul Utilizatorului la Serviciu.
15. Cesiunea
Nu puteti cesiona acesti termeni si conditii tertilor.
16. Disociabilitatea
In cazul in care oricare dintre prevederile acestor termeni si conditii este considerata inaplicabila sau nevalida de orice autoritate competenta, prevederea respectiva va fi modificata pentru a putea fi pusa in aplicare in sensul intentiei textului initial, in cea mai mare masura permisa de legislatia aplicabila. Valabilitatea si aplicabilitatea celorlalte prevederi ale acestor termeni si conditii nu vor fi afectate.
17. Drepturile de autor
17.1 Utilizarea Platformei, cu excepția utilizării pentru care aceasta a fost creată, este strict interzisă și încalcă drepturile de proprietate intelectuală ale Companiei.
17.2 În plus, utilizatorul declară și înțelege că nu va folosi informațiile și materialele protejate de astfel de drepturi decât în scopul utilizării Platformei și conform condițiilor din prezentul Contract de Utilizare.
17.3 In cazul in care identificați continut unde apreciați că trebuie eliminat, nu ezitați să ne contactați pentru o revizuire sau după caz eliminare a acestuia.
18. Forța majoră
Forța majoră este evenimentul imprevizibil, în afara controlului părților și care nu poate fi evitat. Companiile nu vor putea fi făcute responsabile, direct sau indirect, din cauze care nu depind de voința acestora. Această exonerare include, dar nu se limitează la: erorile de funcționare ale echipamentului tehnic utilizat pentru funcționarea Platformei, lipsa funcționării conexiunii la internet, viruși informatici, accesul neautorizat în sistemele Platformei, erorile de operare etc.
19. Diverse
19.1 Promotiile INFOCENTRUM lansate în cadrul campaniilor promoționale sunt disponibile la discreția INFO CENTRUM SRL, iar Compania își rezervă dreptul de a restricționa disponibilitatea unei campanii promoționale pentru orice Client, la discreția noastră absolută.
19.2 Orice societate care dorește să se informeze și/sau să achiziționeze unul dintre serviciile prezentate pe site ne poate contacta in prealabil pentru a afla detalii - disponibilitate, condiții contractuale, taxe etc.
19.3 INFOCENTRUM nu poate fi răspunzător pentru orice daune sau pierderi suferite de utilizatorul site-ului cauzate de informații eronate. Informațiile pot fi modificate sau actualizate în orice moment, inclusiv ulterior publicarii initiale și nu oferim nicio garanție cu privire la acuratețea, completitudinea sau actualitatea informațiilor furnizate.
19.4 INFOCENTRUM nu poate garanta sau controla actualitatea și acuratețea informațiilor sau reclamelor prezente pe site-urile terților.
19.5 În calitate de utilizator al serviciilor noastre, acceptați că vă oferim publicitate și alte informații, inclusiv prin intermediul terților noștri afiliați.
19.6 Nu garantăm că conținutul Site-ului este compatibil cu toate sistemele mobile, computere și browsere.
19.7 Deși vom face tot posibilul pentru a oferi acces și conținut constant, neîntrerupt site-ului, nu garantăm acest lucru. Nu ne asumăm nicio responsabilitate sau răspundere pentru orice întrerupere sau întârziere a Serviciilor noastre.
19.8 Orice feedback pe care îl oferiți in legatura cu acest site va fi considerat a fi neconfidențial. INFO CENTRUM va fi liber să utilizeze astfel de informații fără restricții.
20. Politica de solutionare a litigiilor
Clientul va contacta INFO CENTRUM in scris, intr-un termen rezonabil de cel mult 30 zile calendaristice de la data survenirii incidentului la adresa [email protected] in vederea obtinerii unei rezolutii satisfacatoare pentru ambele parti. Depasirea termenului rezonabil de raportare se considera solicitare tardiva si acceptarea situatiei de catre client.
21. Dispoziții finale
Contractul de Utilizare și relația dintre dvs. și Companie sunt guvernate de legea română. Orice dispută legată de utilizarea Platformei este de competența exclusivă a instanțelor competente din Romania, in cazul in care soluționarea amiabilă intre parti de la art. 20 nu este posibilă.
Politica de confidentialitate
Prezenta politica se aplica site-ului Infocentrum, sau serviciilor noastre care fac trimitere la aceasta politica (denumite colectiv „serviciile” noastre).
Informatiile pe care le colectam pentru furnizarea serviciilor informationale in sprijinul mediului de afaceri
Informatii pe care ni le furnizezi:
Colectam informatii despre compania dvs. in timpul procesului de inregistrare a contului (“contul meu”) pentru oricare dintre serviciile noastre. Aceste informatii sunt publice si pot include, dar nu sunt limitate la, numele companiei, date de identificare CUI si J (registrul comertului), adresa postala, adresa de e-mail, numarul de telefon al companiei, si orice alte detalii care iti pot fi solicitate in scopul inregistrarii si/sau continuarii utilizarii serviciilor noastre.
Informatii suplimentare colectate:
De asemenea, putem colecta urmatoarele informatii:
-
date de localizare si alte date de comunicatii (inclusiv adresa IP si tipul de browser) colectate prin folosirea serviciilor de catre tine;
-
configurarea contului dvs. Domeniile de licitatii configurate de dvs. in cont si perioada solicitata; informatii derivate, bazate pe activitatea de creare de profiluri
-
nu colectam informatii despre carduri bancare, tranzactiile de plata se realizeaza exclusiv prin transfer bancar in contul Info Centrum sau online prin procesatori de plata autorizati.
Preferinte de marketing si comunicare
In functie de preferintele dvs. privind configurarea contului de utilizator, pentru conturile active (plata confirmata) oferim posibilitatea de a va inscrie la buletinul de alerte zilnice licitatii pe email pentru criteriile de interes alese de dvs. si pe perioada aferenta. Oferim de asemenea si posibilitatea dezabonarii de la buletinul zilnic informativ cu alerte licitatii pe email.
Obligatii legale si de reglementare:
Este posibil sa ni se solicite sa folosim si sa pastram informatiile companiei dvs. furnizate la momentul inregistrarii contului in scopuri legale si de conformitate, pentru prevenirea pierderilor - in conformitate cu interesele noastre legitime, si/sau detectarea sau investigarea unei infractiuni ori fraude. De asemenea, este posibil sa utilizam informatiile companiei dvs. in scopuri de securitate a informatiilor si a contului dupa cum vom considera necesar sau adecvat, inclusiv:
(a) in temeiul legislatiei aplicabile, care poate include legi din afara tarii tale de resedinta si
(b) pentru a raspunde solicitarilor instantelor de judecata, agentiilor de aplicare a legii, agentiilor de reglementare si altor autoritati publice, care pot include astfel de autoritati din afara tarii tale de resedinta.
Cum sunt partajate aceste informatii
Furnizorii de servicii terti si partenerii nostri:
Include; asistenta clienti, tehnologia informatiei, gazduirea site-ului – hosting, plati, vânzari, marketing, analiza datelor, cercetare si sondaje.
Terti din motive legale:
Vom partaja informatiile companiei dvs. in situatiile in care consideram ca este necesar acest lucru, cum ar fi:
-
Pentru a ne conforma oricaror obligatii legale si a raspunde solicitarilor din partea autoritatilor, inclusiv autoritatile de aplicare a legii si alte autoritati publice, pot include astfel de autoritati si din afara tarii tale de resedinta;
-
In caz de fuziune, restructurare, asociere in participatiune, achizitie, cesiune, transfer, vânzare sau alta dispozitie a activitatii, activelor sau actiunilor noastre, integral sau partial (inclusiv in legatura cu orice proceduri de faliment sau de natura similara);
-
Pentru a ne proteja drepturile, utilizatorii, sistemele si serviciile.
Pastrarea informatiilor (datele companiei)
a) Pastrarea
Pastram datele companiei dvs. pe care ni le furnizati (“contul meu”) atât timp cât avem nevoie de ele in mod rezonabil, in scopuri legale si comerciale. Sub rezerva de a nu avea o cerinta de ordin legal sau de reglementare sau un motiv de gestionare a riscurilor pentru a-ti pastra informatiile pe o perioada mai indelungata, datele companiei dvs. nu vor fi pastrate pe o perioada mai mare de 2 ani de la Retragerea Utilizatorului.
b) Dreptul la stergere:
Ne poti solicita sa-ti stergem contul mai repede de 2 ani, când nu exista niciun motiv intemeiat pentru continuarea prelucrarii in scopuri comerciale. Solicitarea dvs. va fi procesata in cel mai scurt timp posibil, contul dvs. va fi sters in maxim 30 zile calendaristice de la primirea solicitarii de incetare a colaborarii si stergere a contului.
Pentru orice solicitari legate de termeni si conditii sau politica de confidentialitate, te rugam sa ne contactezi via e-mail la adresa: [email protected]
Data ultimei revizuiri 14.08.2024