SURSA: SEAP. (www.e-licitatie.ro).
Intra in contul tau INFO CENTRUM pentru informatii suplimentare (Despre organizator, Cum sa aplici, Acces la caiet de sarcini).
Descriere succinta licitatie:
ACHIZITIE SCAUNE PENTRU SALA DE CONSILIU SI ROLETE TEXTILE
Data publicarii: 2025-11-20 | Data licitatiei: 2025-11-21 | Tip contract:
FurnizareDenumire contract:
ACHIZITIE SCAUNE PENTRU SALA DE CONSILIU SI ROLETE TEXTILE
Data limita depunere oferta:
2025-11-21 15:00
Tip anunt:
Cumparari directe
|
Tip contract:
Furnizare
|
Cod si denumire CPV:
39112000-0 - Scaune (Rev.2)
|
Valoare estimata:
12.123,96 RON
|
Descriere contract:
IPJ BUZAU INTENTIONEAZA SA ACHIZITIONEZE 30 BUC SCAUNE SI 9 BUC ROLETE TEXTILE SEMIOPACE IN CONFORMITATE CU SPECIFICATIILE TEHNICE ATASATE PREZENTULUI ANUNT. TRANSPORTUL VA FI INCLUS IN PRET. SE MENTIONEAZA CA AUTORITATEA CONTRACTANTA POATE DIMINUA SAU MAJORA CANTITATEA DE PRODUSE IN FUNCTIE DE BUGETUL ALOCAT. PRODUSELE TREBUIE SA FIE CONFORME CU SPECIFICATIILE TEHNICE ANEXATE, LIVRATE SI RECEPTIONATE INTEGRAL PANA CEL TARZIU LA DATA DE 28.11.2025. OPERATORII ECONOMICI INTERESATI SUNT RUGATI SA DEPUNA OFERTE DOAR IN CAZUL IN CARE POT GARANTA LIVRAREA INTEGRALA A PRODUSELOR PANA LA TERMENUL MENTIONAT. OFERTANTII VOR DECLARA PE PROPRIA RASPUNDERE, IN CADRUL OFERTEI, CA DISPUN DE STOC SUFICIENT SAU DE CAPACITATEA NECESARA PENTRU A ASIGURA LIVRAREA IN TERMENUL SOLICITAT. AVAND IN VEDERE TERMENUL SCURT DE LIVRARE IMPUS DE AUTORITATEA CONTRACTANTA, SOLICITAM DOVADA DISPONIBILITATII PRODUSELOR IN STOC SAU A POSIBILITATII DE LIVRARE LA TERMEN IN CADRUL OFERTEI. SE FACE PRECIZAREA CA ACHIZITIA SE POATE REALIZA SUB FORMA DE PACHET SAU NU. PRODUSELE VOR FI INSOTITE DE CERTIFICATE DE GARANTIE, CALITATE SI CONFORMITATE.

