SURSA: SEAP. (www.e-licitatie.ro).
Intra in contul tau INFO CENTRUM pentru informatii suplimentare (Despre organizator, Cum sa aplici, Acces la caiet de sarcini).
Descriere succinta licitatie:
ACHIZITIE SERVICII DE MONITORIZARE DOZIMETRICA
Data publicarii: 2025-12-03 | Data licitatiei: 2025-12-11 | Tip contract:
ServiciiDenumire contract:
ACHIZITIE SERVICII DE MONITORIZARE DOZIMETRICA
Data limita depunere oferta:
2025-12-11 10:00
Tip anunt:
Cumparari directe
|
Tip contract:
Servicii
|
Cod si denumire CPV:
71700000-5 - Servicii de monitorizare si de control (Rev.2)
|
Valoare estimata:
45.312 - 78.000 RON
|
Descriere contract:
Prezentul anunt tine loc de fisa de date Pentru alegerea procedurii s-a stabilit mai intai pragul valoric conform prevederii art. 7 din Legea 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare. Alegerea procedurii de atribuire s-a facut tinand cont de prevederile art. 7, art. 68 din Legea 98/2016 coroborat cu art. 17 din normele de aplicare din HG 395/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, rezultand: Achizitie Directa online, cu incheierea unui contract acord cadru pe 48 luni, cu maxim 3 operatori economici, fara reluarea competitiei. La stabilirea valorii estimative a contractului s-a tinut cont de valoarea pe istoric a serviciului. Autoritatea contractanta nu poate stabili cu exactitate necesarul dozimetrelor la momentul demararii procedurii de atribuire, astfel se impune incheierea unui Acord-cadru pentru minim 70 de persoane si maxim 100 persoane, conform strategiei de contractare atasata. Acordul cadru ce se va derula prin incheierea de contracte subsecvente pe maxim 8 luni. Continuitatea acestui serviciu ce implica monitorizarea permanenta a personalului ce lucreaza in Sectia de radiologie si imagistica medicala. Fara a se aduce atingere Legii Achizitiei si repectand toate principiile transparentei s-a publicat prezentul Anunt publicitar. Ajustarea preţului se va face în condițiile prevăzute la art. 221 din Legea nr. 98/2016.Pe parcursul derulării contractului, preţul contractului se va ajusta în luna 24 de contract se va aplica cu data de întâi a lunii 25 de contract, astfel: Ajustarea se va realiza dacă indicele preţurilor de consum pentru servicii din Buletinul statistic de preţuri al Institutului Naţional de Statistică pe site-ul http://statistici.insse.ro va avea o variație față de anul de referință (anul încheierii contractului). Pentru comparație se va avea în vedere ca referință, IPC servicii din luna calendaristică în care s-a încheiat/semnat contractul și IPC servicii disponibil pe site-ul Institutului Naţional de Statistică în prima zi lucrătoare a celei de-a 24-a luni a contractului. Formula de calcul pentru actualizarea unor valori utilizând Indicele Prețurilor de Consum (IPC) este următoarea: A= (Valoarea rămasă de executat * IPC) / 100 Ajustarea se va putea aplica începând cu cel de-al treilea an (24 luni) al contractului. Reglementarea valorii ajustate a contractului se va face prin încheierea unui act adiţional la contract. Orice altă modificare a valorii contractului, ca urmare a modificărilor legislative din domeniul taxelor şi impozitelor, se va face prin încheierea unui act adiţional la contract. Ofertanţii vor indica toate costurile pe baza cărora s-a fundamentat preţul.

