SURSA: SEAP. (www.e-licitatie.ro).
Intra in contul tau INFO CENTRUM pentru informatii suplimentare privind procedura (Despre organizator, Cum sa aplici, Acces la caiet de sarcini).
Descriere contract licitatie SEAPACORD CADRU FURNIZARE MOTORINA UTILIZATA DREPT COMBUSTIBIL PENTRU CENTRALE TERMICE IN REGIM DE SCUTIRE DE LA PLATA ACCIZELOR
Data publicarii: 2024-04-29 | Data licitatiei: 2024-05-15 | Tip contract: Furnizare
II.1) Obiectul achizitiei
II.1.1) Titlu:
ACORD CADRU FURNIZARE MOTORINA UTILIZATA DREPT COMBUSTIBIL PENTRU CENTRALE TERMICE IN REGIM DE SCUTIRE DE LA PLATA ACCIZELOR Numar de referinta:9899076_2024_PAAPD1484486
II.1.2) Cod CPV principal:
09134200-9 Motorina (Rev.2)
II.1.3) Tipul contractului:
Furnizare / Cumparare
II.1.4) Descriere succinta:
Autoritatea contractantă îsi propune prin intermediul prezentei proceduri să ACHIZIȚIONEZE ,,MOTORINĂ UTILIZATĂ DREPT COMBUSTIBIL PENTRU CENTRALE TERMICE ÎN REGIM DE SCUTIRE DE LA PLATA ACCIZELOR”, pentru Centre de Adulţi. Acestea se vor livra cu caracteristicile şi în condiţiile solicitate în Caietul de sarcini. Obiectul procedurii simplificate il constituie incheierea unui acord-cadru pentru o perioada de 12 luni. Se vor incheia contracte subsecvente, in functie de existenta resurselor financiare alocate cu aceasta destinatie. Acordul-cadru se va incheia cu maxim 2 (doi) operatori economici clasati in ordinea pretului ofertat, in cazul in care exista doi operatori economici declarati admisi (indeplinesc conditiile solicitate conform documentatiei de atribuire). In cazul in care nu sunt minim doi operatori economici, acordul-cadru se va incheia cu operatorul economic calificat. Criteriul de atribuire al acordului-cadru de furnizare este „PRETUL CEL MAI SCAZUT”. Autoritatea contractanta va semna acordul-cadru doar cu operatorii economici situati pe locurile I si II. Plățile în favoarea contractantului declarat castigator se vor efectua prin ordin de plată în termen de 30 zile calendaristice de la data validării facturii în sistemul național de facturare E-factura şi prin excepţie în termen de maxim 60 de zile calendaristice de validării facturii în sistemul național de facturare E-factura, în conformitate cu prevederile art. 7 alin. (1) din Legea nr. 72/2013 actualizată, în situația în care ordonatorul principal de credite nu a aprobat bugetul anual de cheltuieli. Facturarea se va face pe fiecare Centru de Servicii Sociale în parte, prin sistemul naţional de facturare E-factura. Operatorii economici vor putea solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire cu 6 zile înainte de data limita de depunere a ofertelor. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet la toate solicitarile de clarificari in legatura cu documentatia de atribuire conform obligatiei prevazute la art. 160 alin. 2 din legea 98/2016, cu 4 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
II.1.5) Valoarea totala estimata:
Intervalul intre : 33.600,00 si 403.200,00 Moneda: RON
II.1.6) Informatii privind loturile:
Contractul este impartit in loturi:Nu