SURSA: SEAP. (www.e-licitatie.ro).
Intra in contul tau INFO CENTRUM pentru informatii suplimentare privind procedura (Despre organizator, Cum sa aplici, Acces la caiet de sarcini).
Descriere contract licitatie SEAPAchiziția de materiale ateliere pentru participanții în cadrul proiectului Taberele ARC - 2024
Data publicarii: 2024-05-08 | Data licitatiei: 2024-05-22 | Tip contract: Furnizare
II.1) Obiectul achizitiei
II.1.1) Titlu:
Achiziția de materiale ateliere pentru participanții în cadrul proiectului Taberele ARC - 2024 Numar de referinta:PAAP06/ANEXA3/2024
II.1.2) Cod CPV principal:
37400000-2 Articole si echipament de sport (Rev.2)
II.1.3) Tipul contractului:
Furnizare / Cumparare
II.1.4) Descriere succinta:
Departamentul pentru Românii de Pretutindeni (D.R.P.) elaborează și aplică politica statului român în domeniul relațiilor cu românii de pretutindeni. Activitatea din domeniul relației cu românii de pretutindeni este reglementată de dispozițiile Legii nr. 299/2007 privind sprijinul acordat românilor de pretutindeni, republicată, cu modificările și completările ulterioare și ale Legii nr. 321/2006 privind regimul acordării finanțărilor nerambursabile pentru programele, proiectele sau acțiunile privind sprijinirea activității românilor de pretutindeni și a organizațiilor reprezentative ale acestora, precum și a modului de repartizare și de utilizare a sumei prevăzute în bugetul Ministerului pentru Românii de Pretutindeni pentru această activitate, republicată, cu modificările și completările ulterioare. Proiectul implică participarea unui număr total de aproximativ 10.000 de participanți – români de pretutindeni, la care se mai adaugă colaboratori, parteneri și invitați, astfel încât numărul total de rucsacuri echipate pentru Programul de Tabere ARC 2024, este de 11.000. În cadrul programului de tabere ARC vor fi organizate o serie de ateliere: ateliere de limba română, istorie, geografie, cultură, spiritualitate și civilizație românească, ateliere interactive de creație (muzică, dansuri populare, teatru, arte plastice etc.), proiecții de filme artistice sau documentare românești, întreceri sportive (fotbal, baschet, volei, tenis de masă etc.), ateliere de dezvoltare personală și altele. Achiziționarea produselor se va realiza conform prevederilor art. 165 din H.G.395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziţie publică/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, cu modificările și completările ulterioare, cu posibilitatea prelungirii contractului, prin act adițional, conform legii. Se vor livra minim 90 de seturi și maxim 198 de astfel de seturi. Fiecare set va fi ambalat în cutii de carton care să asigure transportul și manipularea produselor cu ușurință și în siguranță, în locațiile indicate. Livrarea va fi asigurată de către furnizor în locațiile de desfășurare a taberelor conform comenzilor săptămanale transmise de către autoritatea contractantă respectând termenul de livrare din contract.
II.1.5) Valoarea totala estimata:
Valoarea totala estimata:508296.96 Moneda: RON
II.1.6) Informatii privind loturile:
Contractul este impartit in loturi:Nu