
SURSA: SEAP. (www.e-licitatie.ro).
Intra in contul tau INFO CENTRUM pentru informatii suplimentare privind procedura (Despre organizator, Cum sa aplici, Acces la caiet de sarcini).
Descriere contract licitatie SEAPAchiziția unui contract de servicii de elaborare – Studiu geotehnic vizat la cerința Af....pentru obiectivul de investiții „Palat de Justiție Vrancea (Sediu Tribunalul Vrancea și Judecătoria Focșani)”, str. Lupeni nr.7, Municipiul Focșani, județul Vrancea
Data publicarii: 2023-09-19 | Data licitatiei: 2023-10-05 | Tip contract: Servicii
II.1) Obiectul achizitiei
II.1.1) Titlu:
Achiziția unui contract de servicii de elaborare – Studiu geotehnic vizat la cerința Af....pentru obiectivul de investiții „Palat de Justiție Vrancea (Sediu Tribunalul Vrancea și Judecătoria Focșani)”, str. Lupeni nr.7, Municipiul Focșani, județul Vrancea Numar de referinta:14273221_2023_PAAPD1396753
II.1.2) Cod CPV principal:
71241000-9 Studii de fezabilitate, servicii de consultanta, analize (Rev.2)
II.1.3) Tipul contractului:
Servicii / Servicii in afara celor cuprinse in Anexa II
II.1.4) Descriere succinta:
Achiziția unui contract de servicii de elaborare – Studiu geotehnic vizat la cerința Af, Studiu topografic vizat OCPI, Studiu de fezabilitate (S.F.), Studiu privind posibilitatea utilizării unor sisteme alternative de eficiență ridicată, în conformitate cu prevederile Legii nr. 372/2005 privind perfomanța energetică a clădirilor, Studiu preliminar la foc privind siguranța la incendiu, parte componentă a studiului de fezabilitate, precum și orice alte studii de specialitate relevante pentru buna funcționare a obiectivului de Investitii, Documentații pentru obținerea avizelor și acordurilor conforme solicitate prin Certificatul de Urbanism, pentru obiectivul de investiții „Palat de Justiție Vrancea (Sediu Tribunalul Vrancea și Judecătoria Focșani)”, str. Lupeni nr.7, Municipiul Focșani, județul Vrancea. NOTA: denumirea mai sus mentionata se va regasi pe toate documentele emise de ofertant. Valoare estimata este de 513.341,10 lei Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare. Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 12 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. Autoritatea contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare, este in a 6 a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
II.1.5) Valoarea totala estimata:
Valoarea totala estimata:513341.1 Moneda: RON
II.1.6) Informatii privind loturile:
Contractul este impartit in loturi:Nu