SURSA: SEAP. (www.e-licitatie.ro).
Intra in contul tau INFO CENTRUM pentru informatii suplimentare (Despre organizator, Cum sa aplici, Acces la caiet de sarcini).
Descriere succinta licitatie:
Achizitie servicii de verificare stingatoare
Data publicarii: 2025-11-10 | Data licitatiei: 2025-11-13 | Tip contract:
ServiciiDenumire contract:
Achizitie servicii de verificare stingatoare
Data limita depunere oferta:
2025-11-13 09:25
Tip anunt:
Cumparari directe
|
Tip contract:
Servicii
|
Cod si denumire CPV:
50413200-5 - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului de stingere a incendiilor (Rev.2)
|
Valoare estimata:
2.400 RON
|
Descriere contract:
Verificare unui numar de 94 stingatoare ,astfel: P50 -1 buc, SM6 - 8 buc; SM9 - 6 buc; P6-71 buc; G5-6 buc,SM 50 =2 buc Serviciile ce urmeaza a fi prestate: - colectare verificare si livrare la sediul Spitalului - verificarea starii calitative a agentului de stingere (pulbere/CO2) si incarcarea cu agent de stingere daca este cazul - verificarea la etanseitate a recipientului stingatorului; - sigilarea, inscriptionarea si etichetarea stingatorului cu modul de folosire ,focarele de incendiu la care poate fi folosit,date despre producator, data la care stingatorul a fost verificat si data urmatoarei verificari - pentru stingatoarele defecte,se va face un proces verbal de constatare a defectelor si se va intocmi un deviz cu piesele ce necesita inlocuire ,daca acestea nu mai pot fi reparate. -pentru devizele aprobate de conducatorul unitatii se va initia o noua achizitie in SEAP Stingatoarele vor fi ridicate de la sediul Spitalului Municipal Carei,verificate,(reparate, incarcate daca este cazul) si aduse inapoi la sediul unitatii. Stingatoarele vor fi predate/preluate pe baza unui proces verbal de predare-primire Transportul stingatoarelor la si de la sediul spitalului se va face de catre firma prestatoare pe cheltuiala acesteia.

