SURSA: SEAP. (www.e-licitatie.ro).
Intra in contul tau INFO CENTRUM pentru informatii suplimentare privind procedura (Despre organizator, Cum sa aplici, Acces la caiet de sarcini).
Descriere contract licitatie SEAPAchizitionare Servicii mentenanta, service, interventii sistem antiefractie
Data publicarii: 2024-03-28 | Data licitatiei: 2024-04-03 | Tip contract: Servicii
Denumire contract:
Achizitionare Servicii mentenanta, service, interventii sistem antiefractie
Data limita depunere oferta:
03.04.2024 00:00
Tip anunt:
Cumparari directe
|
Tip contract:
Servicii
|
Cod si denumire CPV:
50610000-4 - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului de securitate (Rev.2)
|
Valoare estimata:
5.882,35 RON
|
|
Descriere contract:
Servicii de mentenanță, service și intervenții pentru sistem antiefractie Executarea unor teste de funcționalitate----- Verificarea acumulatorilor și a surselor de alimentare------ Verificarea conexiunilor și a cablurilor către senzori, sirene și dispozitive adiționale-------- Inspecția centralelor antiefracție------- Înlocuirea componentelor-------- Sistemul este compus din:--------- - bariere perimetrale ---- - 43 buc senzori PIR--- - 30 buc contacte magnetice--- - 5 buc centrale antiefractie---- Serviciile de mentenanță și întreținere, obligatoriu trebuie întreținute de către o firmă autorizată.---1 sistem---Serviciul de mentenanță se va efectua o dată pe parcursul anului 2024, iar pe parcursul anului este posibil a se solicita intervenții la cerere în funcție de necesitate.--- Se va oferta valoarea totală a serviciului de mentenanță.--- În descrierea ofertei se va specifica un tarif orar care va fi valabil pe tot parcursul anului 2024, pentru intervenții la cerere în funcție de necesitate.-- Evaluarea se va efectua astfel : 70 % x preț mentenanță anuală + 30 % x tarif orar.--- În urma evaluării se va încheia un contract de prestări servicii pe perioada aferent anului 2024.---- Constatarea/intervenția la echipamente se va efectua la sediul penitenciarului. Timpul de intervenție de la solicitare să fie de maxim 72 ore.--- Prestarea serviciului are următoarele etape :---- Constatarea defecțiunii,--- Emiterea devizului estimativ pentru aprobare,---- Efectuarea intervenției numai după aprobarea devizului.