SURSA: SEAP. (www.e-licitatie.ro).
Intra in contul tau INFO CENTRUM pentru informatii suplimentare privind procedura (Despre organizator, Cum sa aplici, Acces la caiet de sarcini).
Descriere contract licitatie SEAPAcord cadru privind achizitia de Servicii de verificare si reparatii a sistemelor si instalatiilor de semnalizare, alarmare si alertare in caz de incendiu si a sistemelor si instalatiilor de ventilare pentru evacuarea fumului si gazelor fierbinti pentru D.G.A.S.P.C. Vaslui
Data publicarii: 2024-04-19 | Data licitatiei: 2024-05-10 | Tip contract: Servicii
II.1) Obiectul achizitiei
II.1.1) Titlu:
Acord cadru privind achizitia de Servicii de verificare si reparatii a sistemelor si instalatiilor de semnalizare, alarmare si alertare in caz de incendiu si a sistemelor si instalatiilor de ventilare pentru evacuarea fumului si gazelor fierbinti pentru D.G.A.S.P.C. Vaslui Numar de referinta:822/09.04.2024
II.1.2) Cod CPV principal:
50610000-4 Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului de securitate (Rev.2)
II.1.3) Tipul contractului:
Servicii / Servicii in afara celor cuprinse in Anexa II
II.1.4) Descriere succinta:
Acord cadru privind achizitia de Servicii de verificare si reparatii a sistemelor si instalatiilor de semnalizare, alarmare si alertare in caz de incendiu si a sistemelor si instalatiilor de ventilare pentru evacuarea fumului si gazelor fierbinti, din cadrul D.G.A.S.P.C. Vaslui. Pe parcursul desfasurarii acordului cadru se vor incheia 5 contracte subsecvente. Perioada previzionata pentru derularea acordului cadru este de 18 luni de la data perfectarii acestuia. Valoarea estimata totala a procedurii exprimata in lei fara TVA este de min. 41.405,00 lei - max. 248.430,00 lei. Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent exprimata in lei fara TVA este de min. 41.405,00 lei - max. 124.215,00 lei. Operatorii economici vor putea solicita informatii suplimentare/clarificari inainte cu maxim 10 zile de data limita de depunere a ofertelor. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatii suplimentare cu 4 zile inainte de data limita de primire a ofertelor.
II.1.5) Valoarea totala estimata:
Valoarea totala estimata:248430 Moneda: RON
II.1.6) Informatii privind loturile:
Contractul este impartit in loturi:Nu