SURSA: SEAP. (www.e-licitatie.ro).
Intra in contul tau INFO CENTRUM pentru informatii suplimentare privind procedura (Despre organizator, Cum sa aplici, Acces la caiet de sarcini).
Descriere contract licitatie SEAPAcord cadru privind servicii de acceptare a platilor de impozite, taxe, contributii si alte sume cuvenite bugetului general consolidat, efectuate cu carduri de plata prin intermediul terminalelor POS la ghiseele Trezoreriei Statului
Data publicarii: 2024-03-26 | Data licitatiei: 2024-04-29 | Tip contract: Servicii
II.1) Obiectul achizitiei
II.1.1) Titlu:
Acord cadru privind servicii de acceptare a platilor de impozite, taxe, contributii si alte sume cuvenite bugetului general consolidat, efectuate cu carduri de plata prin intermediul terminalelor POS la ghiseele Trezoreriei Statului Numar de referinta:DSI 2494/19.02.2024
II.1.2) Cod CPV principal:
66172000-6 Servicii de gestionare a tranzactiilor financiare si servicii de case de compensare (Rev.2)
II.1.3) Tipul contractului:
Servicii / Servicii in afara celor cuprinse in Anexa II
II.1.4) Descriere succinta:
Acord cadru privind servicii de acceptare a platilor de impozite, taxe, contributii si alte sume cuvenite bugetului general consolidat, efectuate cu carduri de plata prin intermediul terminalelor POS la ghiseele Trezoreriei Statului . Numar de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor: 15 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Termenul limita in care autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatii suplimentare: 10 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
II.1.5) Valoarea totala estimata:
Intervalul intre : 2.304.000,00 si 3.456.000,00 Moneda: RON
II.1.6) Informatii privind loturile:
Contractul este impartit in loturi:Nu