SURSA: SEAP. (www.e-licitatie.ro).
Intra in contul tau INFO CENTRUM pentru informatii suplimentare privind procedura (Despre organizator, Cum sa aplici, Acces la caiet de sarcini).
Descriere contract licitatie SEAPAsistență tehnică pe perioada de execuție a lucrărilor și execuția de lucrări, rest de executat pentru obiectivul de investitie: „Reparații capitale și modernizare sediu Tribunalul Hunedoara și Judecătoria Deva”-9120
Data publicarii: 2024-03-28 | Data licitatiei: 2024-05-13 | Tip contract: Lucrari
II.1) Obiectul achizitiei
II.1.1) Titlu:
Asistență tehnică pe perioada de execuție a lucrărilor și execuția de lucrări, rest de executat pentru obiectivul de investitie: „Reparații capitale și modernizare sediu Tribunalul Hunedoara și Judecătoria Deva”-9120 Numar de referinta:14273221_2024_PAAPD1475587
II.1.2) Cod CPV principal:
45200000-9 Lucrari de constructii complete sau partiale si lucrari publice (Rev.2)
II.1.3) Tipul contractului:
Lucrari / Proiectare si executare
II.1.4) Descriere succinta:
Asistență tehnică pe perioada de execuție a lucrărilor și execuția de lucrări, rest de executat pentru obiectivul de investitie: „Reparații capitale și modernizare sediu Tribunalul Hunedoara și Judecătoria Deva”-9120 Valoarea estimată este de 5.096.321,71 lei, fără TVA, compusă din: Cap. 3 – Cheltuieli pentru asistență tehnică: 296.395,46 lei, fara TVA; Cap. 4 - Cheltuieli pentru investitia de baza: 4.774.858,25 lei, fara TVA, respectiv: Cap. 5 - Alte cheltuieli: 25.068,00 lei, fara TVA, respectiv: Subcap.5.1.- Organizarea de santier: 25.068,00 lei, fara TVA Subcapitolul 5.1.1 Lucrari de constructii: 23.874,29 lei, fara TVA; Subcapitolul 5.1.2 Cheltuieli conexe organizarii santierului: 1.193,71 lei, fara TVA; Informații detaliate se regăsesc în documentul „Instrucțiuni pentru ofertanți. Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016. Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 28 zile, respectiv 20 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. Autoritatea contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare, este in a 22 a zi, respectiv in a 12 a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
II.1.5) Valoarea totala estimata:
Valoarea totala estimata:5096321.71 Moneda: RON
II.1.6) Informatii privind loturile:
Contractul este impartit in loturi:Nu