SURSA: SEAP. (www.e-licitatie.ro).
Intra in contul tau INFO CENTRUM pentru informatii suplimentare privind procedura (Despre organizator, Cum sa aplici, Acces la caiet de sarcini).
Descriere contract licitatie SEAPCL 08-Proiectare si executie statii tratare Faget, Surducu Mic–Traian Vuia, Tomesti, Secas, Belint – LOT 1 FAGET, SURDUCU MIC – TRAIAN VUIA, TOMESTI
Data publicarii: 2024-04-09 | Data licitatiei: 2024-05-20 | Tip contract: Lucrari
II.1) Obiectul achizitiei
II.1.1) Titlu:
CL 08-Proiectare si executie statii tratare Faget, Surducu Mic–Traian Vuia, Tomesti, Secas, Belint – LOT 1 FAGET, SURDUCU MIC – TRAIAN VUIA, TOMESTI Numar de referinta:DA 3041480/2024/01/FE
II.1.2) Cod CPV principal:
45252126-7 Lucrari de constructii de statii de tratare a apei potabile (Rev.2)
II.1.3) Tipul contractului:
Lucrari / Proiectare si executare
II.1.4) Descriere succinta:
Obiectul contractului il constituie realizarea a 3 stații de tratare noi dupa cum urmeaza : LOT 1 FAGET, SURDUCU MIC – TRAIAN VUIA, TOMESTI Obiectul contractului il constituie executia a 3 STA noi în: Faget (debitul statiei 10,15 l/s), Surducu Mic - Traian Vuia (debitul statiei 6,02 l/s) si Tomesti (debitul statiei 2,93 l/s), conform Documentatiei de Atribuire. De asemenea, pentru STA Faget, serviciile de proiectare vor include si extinderea intr-o Etapa ulterioara de executie a STA, conform celor specificate in Documentatia de Atribuire. Aria lucrarilor se refera la zona de alimentare cu apa Faget, zona de alimentare cu apa Traian Vuia care cuprinde localitatile Traian Vuia, Surducu Mic, Sudrias, Susani, Jupani, Saceni, zona de alimentare cu apa Tomesti care cuprinde localitatile Colonia Fabricii si Tomesti. Lucrările de execuție a stațiilor de tratare au drept scop: furnizarea apei potabile in conformitate cu Directiva UE 98/83/CE transpusa in Legea 458/2002 (**Republicata**); îmbunătăţirea siguranţei exploatării staţiilor de tratare; automatizarea proceselor de tratare. Contractul pentru proiectarea si executia statiilor de tratare include: activitatile de proiectare pentru elaborarea Proiectelor Tehnice de Executie, elaborarea documentatiilor necesare pentru obtinerea tuturor avizelor si autorizatiilor conform legislatiei in vigoare, lucrari de demolare acolo unde este cazul, lucrari de constructie, furnizarea si montarea utilajelor si echipamentelor tehnologice, testare si punere in functiune, monitorizarea functionarii cu remedierea eventualelor defecte aparute in Perioada de Garantie si instruirea personalului Beneficiarului. Contractul rămâne valabil până la îndeplinirea tuturor obligațiilor de către parți. Contractul se compune din Durata de execuție care este de 24 de luni de la data de începere (6 luni proiectare si 18 luni execuție lucrări), la care se adaugă perioada de garanție care este de minim 36 de luni de la semnarea procesului verbal de recepție la terminarea lucrărilor. Termenul limita pana la care operatorii economici au dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este: 21 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Termenul pana la care entitatea contractanta va raspunde solicitarilor de clarificari: a 11-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor. Entitatea Contractanta va raspunde doar la solicitările de clarificări adresate de operatorii economici pana la termenul limita stabilit, respectiv 21 zile inainte de data limita pentru depunerea ofertelor. Valoarea estimată a contractului, 21.263.000 lei fără TVA, include Rezerva de implementare (suma provizionata pentru alimentarea cu energie electrica), dar nu include “cheltuieli diverse și neprevăzute”.
II.1.5) Valoarea totala estimata:
Valoarea totala estimata:21263000 Moneda: RON
II.1.6) Informatii privind loturile:
Contractul este impartit in loturi:Nu